Racisme tegen de Chinezen neemt toe!
Strandkruier
2020-01-30 21:39:45 UTC
Racisme tegen de Chinezen neemt toe!
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/01/30/vleermuiseters-en-gele-gevaar-anti-chinees-racisme-neemt-ui/
Tiens! En ik dacht dat de Chinezen hier in onze gelanden nooit het voorwerp van
racisme waren geweest? Omdat zij zich hier altijd mooi aanpasten!
En nu ineens loopt het mis? Tja, daaraan ziet ge wat altijd de bron is van racis-
me, hé? Angst!!!
Zou er hier in West-Europa nooit eens virus kunnen ontstaan dat wereldwijd de-
zelfde emoties oproept als het huidige coronavirus? Laten we wachten tot het ge-
beurt!
Norbert de strandkruier
Strandkruier
2020-02-01 22:33:18 UTC
[...]