Discussion:
Russian News: About attacks by American ATACMS missiles on the beach in Russian Sevastopol!
(te oud om op te antwoorden)
Bert(AWRvB)
2024-07-04 02:16:20 UTC
Permalink
Russian News: About attacks by American ATACMS missiles on the beach in
Russian Sevastopol!



Zowel politici als ook media in de EU gedragen zich net zo als de
politici en media tijdens de Duitse bezetting! Er komt alleen maar
propaganda ten voordeel van de EU + NATO landen terwijl er gezwegen
wordt over de oorlogsmisdaden waar Ukraine en de EU + NATO landen zich
schuldig aan maken.


(Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)


De Duitse journaliste Alina Lipp werkt in Rusland en in de gebieden die
nu bij Rusland horen. Alina Lipp is in Duitsland via nog geldende NSDAP
wetten veroordeeld omdat ze vanuit Rusland en Ukraine onafhankelijk
nieuws publiceerde. Duitsland heeft haar moeder al haar burgerrechten
afgenomen en zei tegen haar moeder dat ze maar bij de kerk om hulp moest
gaan vragen (Ze kreeg geen uitkeringen meer enzovoort)! Alina Lipp haar
moeder is naar Rusland gevlucht naar haar dochter.
(Google.)

https://rumble.com/v5403xo-about-attacks-by-american-atacms-missiles-on-the-beach-in-russian-sevastopo.html
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)
***@awrvb.nl
http://www.awrvb.nl
Twitter: awrvbnl

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde https://www.sterrenkunde.nl/index/verenigingen/
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
R. Phillips
2024-07-04 06:44:19 UTC
Permalink
Post by Bert(AWRvB)
Russian News: About attacks by American ATACMS missiles on the beach in
Russian Sevastopol!
Fake news. Sebastopol is Oekraïens.
Post by Bert(AWRvB)
    Zowel politici als ook media in de EU gedragen zich net zo als de
politici en media tijdens de Duitse bezetting! Er komt alleen maar
propaganda ten voordeel van de EU + NATO landen terwijl er gezwegen
wordt over de oorlogsmisdaden waar Ukraine en de EU + NATO landen zich
schuldig aan maken.
Leugens en agitprop.
Post by Bert(AWRvB)
    (Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
    De Duitse journaliste Alina Lipp werkt in Rusland en in de gebieden
die nu bij Rusland horen.
Leugens en agitprop.

Alina Lipp is in Duitsland via nog geldende
Post by Bert(AWRvB)
NSDAP wetten veroordeeld omdat ze vanuit Rusland en Ukraine
onafhankelijk nieuws publiceerde.
Meer leugens.

Duitsland heeft haar moeder al haar
Post by Bert(AWRvB)
burgerrechten afgenomen en zei tegen haar moeder dat ze maar bij de kerk
om hulp moest gaan vragen (Ze kreeg geen uitkeringen meer enzovoort)!
Alina Lipp haar moeder is naar Rusland gevlucht naar haar dochter.
(Google.)
Meer onzin om af te leiden.

Wat er met haar gebeurde?

<https://www.watson.ch/international/russland/574776026-pro-russland-bloggerin-alina-lipp-postet-nicht-mehr>

Haar moeder is haar waarschijnlijk gaan zoeken en is nu ook dood?
Post by Bert(AWRvB)
https://rumble.com/v5403xo-about-attacks-by-american-atacms-missiles-on-the-beach-in-russian-sevastopo.html
--
R
het varken van Breslau
2024-07-04 10:36:26 UTC
Permalink
Post by R. Phillips
Post by Bert(AWRvB)
Russian News: About attacks by American ATACMS missiles on the beach
in Russian Sevastopol!
Fake news. Sebastopol is Oekraïens.
Post by Bert(AWRvB)
     Zowel politici als ook media in de EU gedragen zich net zo als de
politici en media tijdens de Duitse bezetting! Er komt alleen maar
propaganda ten voordeel van de EU + NATO landen terwijl er gezwegen
wordt over de oorlogsmisdaden waar Ukraine en de EU + NATO landen zich
schuldig aan maken.
Leugens en agitprop.
Post by Bert(AWRvB)
     (Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
     De Duitse journaliste Alina Lipp werkt in Rusland en in de
gebieden die nu bij Rusland horen.
Leugens en agitprop.
Alina Lipp is in Duitsland via nog geldende
Post by Bert(AWRvB)
NSDAP wetten veroordeeld omdat ze vanuit Rusland en Ukraine
onafhankelijk nieuws publiceerde.
Meer leugens.
Duitsland heeft haar moeder al haar
Post by Bert(AWRvB)
burgerrechten afgenomen en zei tegen haar moeder dat ze maar bij de
kerk om hulp moest gaan vragen (Ze kreeg geen uitkeringen meer
enzovoort)! Alina Lipp haar moeder is naar Rusland gevlucht naar haar
dochter.
(Google.)
Meer onzin om af te leiden.
Wat er met haar gebeurde?
<https://www.watson.ch/international/russland/574776026-pro-russland-bloggerin-alina-lipp-postet-nicht-mehr>
Haar moeder is haar waarschijnlijk gaan zoeken en is nu ook dood?
Post by Bert(AWRvB)
https://rumble.com/v5403xo-about-attacks-by-american-atacms-missiles-on-the-beach-in-russian-sevastopo.html
Jij bent toch ook een gewillig slachtoffer van de Amerikaanse propaganda...
--
"Nein, zehn Schritt vom Leibe mit dem ganzen Weltanschauungssalat.
Hier wird scharf geschlossen! Wenn ich das Wort Kultur höre, entsichere
ich meinen Revolver!\(Hanns Johst)"
R. Phillips
2024-07-05 07:30:59 UTC
Permalink
Post by het varken van Breslau
Post by R. Phillips
Post by Bert(AWRvB)
Russian News: About attacks by American ATACMS missiles on the beach
in Russian Sevastopol!
Fake news. Sebastopol is Oekraïens.
Post by Bert(AWRvB)
     Zowel politici als ook media in de EU gedragen zich net zo als
de politici en media tijdens de Duitse bezetting! Er komt alleen maar
propaganda ten voordeel van de EU + NATO landen terwijl er gezwegen
wordt over de oorlogsmisdaden waar Ukraine en de EU + NATO landen
zich schuldig aan maken.
Leugens en agitprop.
Post by Bert(AWRvB)
     (Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
     De Duitse journaliste Alina Lipp werkt in Rusland en in de
gebieden die nu bij Rusland horen.
Leugens en agitprop.
Alina Lipp is in Duitsland via nog geldende
Post by Bert(AWRvB)
NSDAP wetten veroordeeld omdat ze vanuit Rusland en Ukraine
onafhankelijk nieuws publiceerde.
Meer leugens.
Duitsland heeft haar moeder al haar
Post by Bert(AWRvB)
burgerrechten afgenomen en zei tegen haar moeder dat ze maar bij de
kerk om hulp moest gaan vragen (Ze kreeg geen uitkeringen meer
enzovoort)! Alina Lipp haar moeder is naar Rusland gevlucht naar haar
dochter.
(Google.)
Meer onzin om af te leiden.
Wat er met haar gebeurde?
<https://www.watson.ch/international/russland/574776026-pro-russland-bloggerin-alina-lipp-postet-nicht-mehr>
Haar moeder is haar waarschijnlijk gaan zoeken en is nu ook dood?
Post by Bert(AWRvB)
https://rumble.com/v5403xo-about-attacks-by-american-atacms-missiles-on-the-beach-in-russian-sevastopo.html
Jij bent toch ook een gewillig slachtoffer van de Amerikaanse propaganda...
Doe maar geen jij met me. Hou het maar meer algemeen anders kan het
lijken dat ik persoonlijk wordt aangevallen omdat ik op iemands
tenen ben gaan staan en dat het wie dan ook wat uitmaakt.
Ik probeer eens hoor en wederhoor af te wegen bij propaganda.Zeker als
het om politieke circusartiesten gaat.
--
R
het varken van Breslau
2024-07-05 07:56:14 UTC
Permalink
Post by R. Phillips
Post by het varken van Breslau
Post by R. Phillips
Post by Bert(AWRvB)
Russian News: About attacks by American ATACMS missiles on the beach
in Russian Sevastopol!
Fake news. Sebastopol is Oekraïens.
Post by Bert(AWRvB)
     Zowel politici als ook media in de EU gedragen zich net zo als
de politici en media tijdens de Duitse bezetting! Er komt alleen
maar propaganda ten voordeel van de EU + NATO landen terwijl er
gezwegen wordt over de oorlogsmisdaden waar Ukraine en de EU + NATO
landen zich schuldig aan maken.
Leugens en agitprop.
Post by Bert(AWRvB)
     (Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
     De Duitse journaliste Alina Lipp werkt in Rusland en in de
gebieden die nu bij Rusland horen.
Leugens en agitprop.
Alina Lipp is in Duitsland via nog geldende
Post by Bert(AWRvB)
NSDAP wetten veroordeeld omdat ze vanuit Rusland en Ukraine
onafhankelijk nieuws publiceerde.
Meer leugens.
Duitsland heeft haar moeder al haar
Post by Bert(AWRvB)
burgerrechten afgenomen en zei tegen haar moeder dat ze maar bij de
kerk om hulp moest gaan vragen (Ze kreeg geen uitkeringen meer
enzovoort)! Alina Lipp haar moeder is naar Rusland gevlucht naar
haar dochter.
(Google.)
Meer onzin om af te leiden.
Wat er met haar gebeurde?
<https://www.watson.ch/international/russland/574776026-pro-russland-bloggerin-alina-lipp-postet-nicht-mehr>
Haar moeder is haar waarschijnlijk gaan zoeken en is nu ook dood?
Post by Bert(AWRvB)
https://rumble.com/v5403xo-about-attacks-by-american-atacms-missiles-on-the-beach-in-russian-sevastopo.html
Jij bent toch ook een gewillig slachtoffer van de Amerikaanse
propaganda...
Doe maar geen jij met me. Hou het maar meer algemeen anders kan het
lijken dat ik persoonlijk wordt aangevallen omdat ik op iemands
tenen ben gaan staan en dat het wie dan ook wat uitmaakt.
Ik probeer eens hoor en wederhoor af te wegen bij propaganda.Zeker als
het om politieke circusartiesten gaat.
Ik spreek je persoonlijk aan op het feit dat je de Amerikaanse
propaganda gretig op schijnt te lebberen. Noem dat een persoonlijke
aanval als je wilt.
--
"There are a terrible lot of lies going about the world, and the worst
of it is that half of them are true."
R. Phillips
2024-07-05 13:14:10 UTC
Permalink
Post by R. Phillips
Post by het varken van Breslau
Post by R. Phillips
Post by Bert(AWRvB)
Russian News: About attacks by American ATACMS missiles on the
beach in Russian Sevastopol!
Fake news. Sebastopol is Oekraïens.
Post by Bert(AWRvB)
     Zowel politici als ook media in de EU gedragen zich net zo als
de politici en media tijdens de Duitse bezetting! Er komt alleen
maar propaganda ten voordeel van de EU + NATO landen terwijl er
gezwegen wordt over de oorlogsmisdaden waar Ukraine en de EU + NATO
landen zich schuldig aan maken.
Leugens en agitprop.
Post by Bert(AWRvB)
     (Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
     De Duitse journaliste Alina Lipp werkt in Rusland en in de
gebieden die nu bij Rusland horen.
Leugens en agitprop.
Alina Lipp is in Duitsland via nog geldende
Post by Bert(AWRvB)
NSDAP wetten veroordeeld omdat ze vanuit Rusland en Ukraine
onafhankelijk nieuws publiceerde.
Meer leugens.
Duitsland heeft haar moeder al haar
Post by Bert(AWRvB)
burgerrechten afgenomen en zei tegen haar moeder dat ze maar bij de
kerk om hulp moest gaan vragen (Ze kreeg geen uitkeringen meer
enzovoort)! Alina Lipp haar moeder is naar Rusland gevlucht naar
haar dochter.
(Google.)
Meer onzin om af te leiden.
Wat er met haar gebeurde?
<https://www.watson.ch/international/russland/574776026-pro-russland-bloggerin-alina-lipp-postet-nicht-mehr>
Haar moeder is haar waarschijnlijk gaan zoeken en is nu ook dood?
Post by Bert(AWRvB)
https://rumble.com/v5403xo-about-attacks-by-american-atacms-missiles-on-the-beach-in-russian-sevastopo.html
Jij bent toch ook een gewillig slachtoffer van de Amerikaanse propaganda...
Doe maar geen jij met me. Hou het maar meer algemeen anders kan het
lijken dat ik persoonlijk wordt aangevallen omdat ik op iemands
tenen ben gaan staan en dat het wie dan ook wat uitmaakt.
Ik probeer eens hoor en wederhoor af te wegen bij propaganda.Zeker als
het om politieke circusartiesten gaat.
 Ik spreek je persoonlijk aan op het feit dat je de Amerikaanse
propaganda gretig op schijnt te lebberen. Noem dat een persoonlijke
aanval als je wilt.
Het is moeilijk om onzin tegen zinloos af te wegen?
--
R
Kees van den Doel
2024-07-05 14:41:26 UTC
Permalink
Post by R. Phillips
Post by Bert(AWRvB)
     (Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Doe maar geen jij met me.
Wijs ad vies.
Ruud Harmsen
2024-07-04 15:20:58 UTC
Permalink
Post by R. Phillips
Post by Bert(AWRvB)
Russian News: About attacks by American ATACMS missiles on the beach in
Russian Sevastopol!
Fake news. Sebastopol is Oekraïens.
Grieks. Alle plaatsnamen op -pol in die regio zijn historisch Grieks.
Bert(AWRvB)
2024-07-06 18:31:08 UTC
Permalink
Post by R. Phillips
Post by Bert(AWRvB)
Russian News: About attacks by American ATACMS missiles on the beach
in Russian Sevastopol!
Fake news. Sebastopol is Oekraïens.
Post by Bert(AWRvB)
     Zowel politici als ook media in de EU gedragen zich net zo als de
politici en media tijdens de Duitse bezetting! Er komt alleen maar
propaganda ten voordeel van de EU + NATO landen terwijl er gezwegen
wordt over de oorlogsmisdaden waar Ukraine en de EU + NATO landen zich
schuldig aan maken.
Leugens en agitprop.
Post by Bert(AWRvB)
     (Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
     De Duitse journaliste Alina Lipp werkt in Rusland en in de
gebieden die nu bij Rusland horen.
Leugens en agitprop.
Alina Lipp is in Duitsland via nog geldende
Post by Bert(AWRvB)
NSDAP wetten veroordeeld omdat ze vanuit Rusland en Ukraine
onafhankelijk nieuws publiceerde.
Meer leugens.
Duitsland heeft haar moeder al haar
Post by Bert(AWRvB)
burgerrechten afgenomen en zei tegen haar moeder dat ze maar bij de
kerk om hulp moest gaan vragen (Ze kreeg geen uitkeringen meer
enzovoort)! Alina Lipp haar moeder is naar Rusland gevlucht naar haar
dochter.
(Google.)
Meer onzin om af te leiden.
Wat er met haar gebeurde?
<https://www.watson.ch/international/russland/574776026-pro-russland-bloggerin-alina-lipp-postet-nicht-mehr>
Haar moeder is haar waarschijnlijk gaan zoeken en is nu ook dood?
Post by Bert(AWRvB)
https://rumble.com/v5403xo-about-attacks-by-american-atacms-missiles-on-the-beach-in-russian-sevastopo.html
Ik plaats zoveel onzin op X/twitter dat Elon Musk mij vroeg om bij
X/twitter te komen werken! Blijkbaar vonden ze bij X het interessant dat
Ursula von de Leyen woest op mij werd en bij X ging klagen!
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)
***@awrvb.nl
http://www.awrvb.nl
Twitter: awrvbnl

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde https://www.sterrenkunde.nl/index/verenigingen/
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
Kees van den Doel
2024-07-07 18:24:35 UTC
Permalink
Post by Bert(AWRvB)
Ik plaats zoveel onzin op X/twitter dat Elon Musk mij vroeg om bij
X/twitter te komen werken! Blijkbaar vonden ze bij X het interessant dat
Ursula von de Leyen woest op mij werd en bij X ging klagen!
Iets dergelijkt komt mij ook vaak over.

Laatst nog ging ik naar het gekkengesticht om te meten of ik nu
waanzinning, krankzinnig, of gewoon knettergek ben maar ik ging er in
als patient maar wandelde uit de deur als ziekenhuis Directeur.
R. Phillips
2024-07-09 08:13:18 UTC
Permalink
Post by R. Phillips
Post by Bert(AWRvB)
Russian News: About attacks by American ATACMS missiles on the beach
in Russian Sevastopol!
Fake news. Sebastopol is Oekraïens.
Post by Bert(AWRvB)
     Zowel politici als ook media in de EU gedragen zich net zo als
de politici en media tijdens de Duitse bezetting! Er komt alleen maar
propaganda ten voordeel van de EU + NATO landen terwijl er gezwegen
wordt over de oorlogsmisdaden waar Ukraine en de EU + NATO landen
zich schuldig aan maken.
Leugens en agitprop.
Post by Bert(AWRvB)
     (Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
     De Duitse journaliste Alina Lipp werkt in Rusland en in de
gebieden die nu bij Rusland horen.
Leugens en agitprop.
Alina Lipp is in Duitsland via nog geldende
Post by Bert(AWRvB)
NSDAP wetten veroordeeld omdat ze vanuit Rusland en Ukraine
onafhankelijk nieuws publiceerde.
Meer leugens.
Duitsland heeft haar moeder al haar
Post by Bert(AWRvB)
burgerrechten afgenomen en zei tegen haar moeder dat ze maar bij de
kerk om hulp moest gaan vragen (Ze kreeg geen uitkeringen meer
enzovoort)! Alina Lipp haar moeder is naar Rusland gevlucht naar haar
dochter.
(Google.)
Meer onzin om af te leiden.
Wat er met haar gebeurde?
<https://www.watson.ch/international/russland/574776026-pro-russland-bloggerin-alina-lipp-postet-nicht-mehr>
Haar moeder is haar waarschijnlijk gaan zoeken en is nu ook dood?
Post by Bert(AWRvB)
https://rumble.com/v5403xo-about-attacks-by-american-atacms-missiles-on-the-beach-in-russian-sevastopo.html
    Ik plaats zoveel onzin op X/twitter dat Elon Musk mij vroeg om bij
X/twitter te komen werken! Blijkbaar vonden ze bij X het interessant dat
Ursula von de Leyen woest op mij werd en bij X ging klagen!
Er is overal onzin terug te vinden op het net. Hier heb je zoiets.
https://www.quora.com/topic/Russo-Ukrainian-War-2014-present
Vermakelijk hoe de ene nep de andere afwisselt.
O ja, maak een accountje aan met een mailadres die je voor je vermaak
hebt aangemaakt.
--
R
PauL
2024-07-05 02:33:38 UTC
Permalink
Post by Bert(AWRvB)
(Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Je kan dan altijd het Russische staatsburgerschap aanvragen,
zoals dat ook werd toegekend aan Edward Snowden.
Maar als ze u vragen om in de bouw of zo te gaan werken, dan zou
ik toch oppassen want Oekraïners viseren Russen met vampierdrones

https://www.standaard.be/cnt/dmf20240704_93581922
Bert(AWRvB)
2024-07-05 06:52:01 UTC
Permalink
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
(Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Je kan dan altijd het Russische staatsburgerschap aanvragen,
zoals dat ook werd toegekend aan Edward Snowden.
Maar als ze u vragen om in de bouw of zo te gaan werken, dan zou
ik toch oppassen want Oekraïners viseren Russen met vampierdrones
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240704_93581922
Enige jaren terug waren Nederlanders allemaal trotse wereldburgers.
Sinds dat het duidelijk wordt dat de EU + NATO landen mogelijk Rusland
kunnen bezetten en Rusland leeg kunnen roven is het NAZI gescheld van
die zogenaamde Anti-Nazi trotse wereldburgers verplicht in de EU omdat
diegenen die er niet aan meedoen in KZ's worden geplaatst of worden
geëxecuteerd!
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)
***@awrvb.nl
http://www.awrvb.nl
Twitter: awrvbnl

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde https://www.sterrenkunde.nl/index/verenigingen/
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
R. Phillips
2024-07-05 13:16:56 UTC
Permalink
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
(Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Je kan dan altijd het Russische staatsburgerschap aanvragen,
zoals dat ook werd toegekend aan Edward Snowden.
Maar als ze u vragen om in de bouw of zo te gaan werken, dan zou
ik toch oppassen want Oekraïners viseren Russen met vampierdrones
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240704_93581922
    Enige jaren terug waren Nederlanders allemaal trotse wereldburgers.
Sinds dat het duidelijk wordt dat de EU + NATO landen mogelijk Rusland
kunnen bezetten en Rusland leeg kunnen roven is het NAZI gescheld van
die zogenaamde Anti-Nazi trotse wereldburgers verplicht in de EU omdat
diegenen die er niet aan meedoen in KZ's worden geplaatst of worden
geëxecuteerd!
Is er een probleem? Wat maakt het uit dat de Russische en Europese
federatie samen zouden gaan?
--
R
Sam Kafka
2024-07-05 14:04:29 UTC
Permalink
Post by Bert(AWRvB)
Enige jaren terug waren Nederlanders allemaal trotse wereldburgers.
Sinds dat het duidelijk wordt dat de EU + NATO landen mogelijk Rusland
kunnen bezetten en Rusland leeg kunnen roven is het NAZI gescheld van
die zogenaamde Anti-Nazi trotse wereldburgers verplicht in de EU omdat
diegenen die er niet aan meedoen in KZ's worden geplaatst of worden
geëxecuteerd!
Pas maar op dan! Voor je het weet staat er een EU NAZI doodseskader bij
voor de deur! En zijn de rapen gaar!
--
Sam Kafka
Bert(AWRvB)
2024-07-06 16:17:04 UTC
Permalink
Post by Sam Kafka
Post by Bert(AWRvB)
Enige jaren terug waren Nederlanders allemaal trotse wereldburgers.
Sinds dat het duidelijk wordt dat de EU + NATO landen mogelijk Rusland
kunnen bezetten en Rusland leeg kunnen roven is het NAZI gescheld van
die zogenaamde Anti-Nazi trotse wereldburgers verplicht in de EU omdat
diegenen die er niet aan meedoen in KZ's worden geplaatst of worden
geëxecuteerd!
Pas maar op dan! Voor je het weet staat er een EU NAZI doodseskader bij
voor de deur! En zijn de rapen gaar!
Gonzalo Lira, een Chileen en Amerikaan (in de USA afgestudeerd
geschiedkundige, boekenschrijver, filmmaker), woonde in Amsterdam en
ging vervolgens naar Ukraine is door Ukraine gemarteld en vermoord.

Nederlandse boeren in Ukraine worden door Ukraine gebombardeerd.
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)
***@awrvb.nl
http://www.awrvb.nl
Twitter: awrvbnl

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde https://www.sterrenkunde.nl/index/verenigingen/
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
Kees van den Doel
2024-07-05 14:39:34 UTC
Permalink
Post by Bert(AWRvB)
Post by Bert(AWRvB)
(Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Enige jaren terug waren Nederlanders allemaal trotse wereldburgers.
Sinds dat het duidelijk wordt dat de EU + NATO landen mogelijk Rusland
kunnen bezetten en Rusland leeg kunnen roven is het NAZI gescheld van
die zogenaamde Anti-Nazi trotse wereldburgers verplicht in de EU omdat
diegenen die er niet aan meedoen in KZ's worden geplaatst of worden
geëxecuteerd!
En dat terwijl de bigfeet, na het landen mbv UFO en het doden van
koeien, in groepen van 12 op het pottenbakkerswiel draaimolen spelen met
in iedere hand een bolmagneetje (soms vergist in een honkbal bal door
misleidde wetenschapfelijke vorsers) dat gauw stuk gaat zodat ze alras
ont snappen in de 6e Erra dementsie mbv Windows NT.

Verplicht schelden is een Nederlandsch Volcks Caracter.
Ruud Harmsen
2024-07-05 14:59:23 UTC
Permalink
Post by Bert(AWRvB)
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
(Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Je kan dan altijd het Russische staatsburgerschap aanvragen,
zoals dat ook werd toegekend aan Edward Snowden.
Maar als ze u vragen om in de bouw of zo te gaan werken, dan zou
ik toch oppassen want Oekraïners viseren Russen met vampierdrones
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240704_93581922
Enige jaren terug waren Nederlanders allemaal trotse wereldburgers.
Sinds dat het duidelijk wordt dat de EU + NATO landen mogelijk Rusland
kunnen bezetten en Rusland leeg kunnen roven /
Doe niet zo belachelijk. Dat is nooit de opzet geweest van de NATO of
westerse landen. Je kwaakt Poetin-proganda na, zonder zelf na te
denken.
Post by Bert(AWRvB)
/is het NAZI gescheld van
die zogenaamde Anti-Nazi trotse wereldburgers verplicht in de EU omdat
diegenen die er niet aan meedoen in KZ's worden geplaatst of worden
geëxecuteerd!
Nog meer onzin en leugens. Stop daarmee!
Sam Kafka
2024-07-05 15:03:24 UTC
Permalink
Post by Ruud Harmsen
Post by Bert(AWRvB)
/is het NAZI gescheld van
die zogenaamde Anti-Nazi trotse wereldburgers verplicht in de EU omdat
diegenen die er niet aan meedoen in KZ's worden geplaatst of worden
geëxecuteerd!
Nog meer onzin en leugens. Stop daarmee!
Verban hem van je tijdlijn, Ruud!
--
Sam Kafka
Ruud Harmsen
2024-07-05 15:21:39 UTC
Permalink
Post by Sam Kafka
Post by Ruud Harmsen
Post by Bert(AWRvB)
/is het NAZI gescheld van
die zogenaamde Anti-Nazi trotse wereldburgers verplicht in de EU omdat
diegenen die er niet aan meedoen in KZ's worden geplaatst of worden
geëxecuteerd!
Nog meer onzin en leugens. Stop daarmee!
Verban hem van je tijdlijn, Ruud!
Nee.
Ruud Harmsen
2024-07-05 15:25:32 UTC
Permalink
Post by Sam Kafka
Post by Ruud Harmsen
Post by Bert(AWRvB)
/is het NAZI gescheld van
die zogenaamde Anti-Nazi trotse wereldburgers verplicht in de EU omdat
diegenen die er niet aan meedoen in KZ's worden geplaatst of worden
geëxecuteerd!
Nog meer onzin en leugens. Stop daarmee!
Verban hem van je tijdlijn, Ruud!
Ik volg hem geloof ik zelfs op Twitter.
het varken van Breslau
2024-07-05 15:48:48 UTC
Permalink
Post by Ruud Harmsen
Post by Bert(AWRvB)
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
(Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Je kan dan altijd het Russische staatsburgerschap aanvragen,
zoals dat ook werd toegekend aan Edward Snowden.
Maar als ze u vragen om in de bouw of zo te gaan werken, dan zou
ik toch oppassen want Oekraïners viseren Russen met vampierdrones
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240704_93581922
Enige jaren terug waren Nederlanders allemaal trotse wereldburgers.
Sinds dat het duidelijk wordt dat de EU + NATO landen mogelijk Rusland
kunnen bezetten en Rusland leeg kunnen roven /
Doe niet zo belachelijk. Dat is nooit de opzet geweest van de NATO of
westerse landen. Je kwaakt Poetin-proganda na, zonder zelf na te
denken.
Minder onparlementair maar preciezer uitgedrukt: zou het de opzet van de
Amerikanen en de NATO kunnen zijn om Rusland terug te brengen tot een
derderangs natie?
--
"Ik houd van varkens. Honden kijken naar ons op, katten kijken op ons
neer. Varkens behandelen ons als gelijken."
Ruud Harmsen
2024-07-06 10:21:23 UTC
Permalink
Fri, 5 Jul 2024 17:48:48 +0200: het varken van Breslau
Post by het varken van Breslau
Post by Ruud Harmsen
Post by Bert(AWRvB)
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
(Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Je kan dan altijd het Russische staatsburgerschap aanvragen,
zoals dat ook werd toegekend aan Edward Snowden.
Maar als ze u vragen om in de bouw of zo te gaan werken, dan zou
ik toch oppassen want Oekraïners viseren Russen met vampierdrones
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240704_93581922
Enige jaren terug waren Nederlanders allemaal trotse wereldburgers.
Sinds dat het duidelijk wordt dat de EU + NATO landen mogelijk Rusland
kunnen bezetten en Rusland leeg kunnen roven /
Doe niet zo belachelijk. Dat is nooit de opzet geweest van de NATO of
westerse landen. Je kwaakt Poetin-proganda na, zonder zelf na te
denken.
Minder onparlementair maar preciezer uitgedrukt: zou het de opzet van de
Amerikanen en de NATO kunnen zijn om Rusland terug te brengen tot een
derderangs natie?
Ook niet.

En dat zijn ze allang. In tegenstelling tot Japan, Zuid-Korea,
HongKong, Taiwan, en later China, heeft Rusland zich totaal niet
ontwikkeld na de Tweede Wereldoorlog.
--
Ruud Harmsen, https://rudhar.com
het varken van Breslau
2024-07-06 14:36:42 UTC
Permalink
Post by Ruud Harmsen
Fri, 5 Jul 2024 17:48:48 +0200: het varken van Breslau
Post by het varken van Breslau
Post by Ruud Harmsen
Post by Bert(AWRvB)
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
(Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Je kan dan altijd het Russische staatsburgerschap aanvragen,
zoals dat ook werd toegekend aan Edward Snowden.
Maar als ze u vragen om in de bouw of zo te gaan werken, dan zou
ik toch oppassen want Oekraïners viseren Russen met vampierdrones
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240704_93581922
Enige jaren terug waren Nederlanders allemaal trotse wereldburgers.
Sinds dat het duidelijk wordt dat de EU + NATO landen mogelijk Rusland
kunnen bezetten en Rusland leeg kunnen roven /
Doe niet zo belachelijk. Dat is nooit de opzet geweest van de NATO of
westerse landen. Je kwaakt Poetin-proganda na, zonder zelf na te
denken.
Minder onparlementair maar preciezer uitgedrukt: zou het de opzet van de
Amerikanen en de NATO kunnen zijn om Rusland terug te brengen tot een
derderangs natie?
Ook niet.
En dat zijn ze allang. In tegenstelling tot Japan, Zuid-Korea,
HongKong, Taiwan, en later China, heeft Rusland zich totaal niet
ontwikkeld na de Tweede Wereldoorlog.
Reality check: hoe kwamen de Amerikanen tussen 2011 en 2020 bij het ISS
ruimtestation?

Je kunt denken wat je wilt, wat mij betreft zijn de Amerikanen na 1990
gewoon doorgegaan met hun koude-oorlog-propaganda. Jij en vele anderen
lijken er het slachtoffer van te zijn.
--
"Wisdom comes from experience. Experience is often a result of lack of
wisdom. (Terry Pratchett)"
KPGH
2024-07-06 16:00:06 UTC
Permalink
Post by het varken van Breslau
Post by Ruud Harmsen
Fri, 5 Jul 2024 17:48:48 +0200: het varken van Breslau
Post by het varken van Breslau
Fri, 5 Jul 2024 08:52:01 +0200: "Bert(AWRvB)"
Post by Bert(AWRvB)
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
(Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Je kan dan altijd het Russische staatsburgerschap aanvragen,
zoals dat ook werd toegekend aan Edward Snowden.
Maar als ze u vragen om in de bouw of zo te gaan werken, dan zou
ik toch oppassen want Oekraïners viseren Russen met
vampierdrones
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240704_93581922
Enige jaren terug waren Nederlanders allemaal trotse
wereldburgers.
Sinds dat het duidelijk wordt dat de EU + NATO landen mogelijk
Rusland kunnen bezetten en Rusland leeg kunnen roven /
Doe niet zo belachelijk. Dat is nooit de opzet geweest van de NATO
of westerse landen. Je kwaakt Poetin-proganda na, zonder zelf na te
denken.
Minder onparlementair maar preciezer uitgedrukt: zou het de opzet
van de Amerikanen en de NATO kunnen zijn om Rusland terug te brengen
tot een derderangs natie?
Ook niet.
En dat zijn ze allang. In tegenstelling tot Japan, Zuid-Korea,
HongKong, Taiwan, en later China, heeft Rusland zich totaal niet
ontwikkeld na de Tweede Wereldoorlog.
Reality check: hoe kwamen de Amerikanen tussen 2011 en 2020 bij het
ISS ruimtestation?
Je kunt denken wat je wilt, wat mij betreft zijn de Amerikanen na 1990
gewoon doorgegaan met hun koude-oorlog-propaganda. Jij en vele anderen
lijken er het slachtoffer van te zijn.
De USSR veranderde in minder dan 50 jaar grotendeels 'op eigen kracht'
tegen alle voorspelling in van een agrarische oligarchie in een
militaire macht die met de US haar Europese satellieten kon concurreren.


Zoiets kon alleen lukken met een opmerkelijke industriële inhaalslag die
voor zover mij bekend uniek is in de geschiedenis. (Alhoewel de opkomst
van China als industriële macht wellicht nog sneller ging.)

De redelijk welvarende frontlijn-satellieten van de US (waartoe na WW2
ook de Europese staatjes moeten worden gerekend) in het ideologische
conflict met het door de USSR (en China) gedomineerde marxistische blok,
werden daarentegen grotendeel door en/of met behulp van de US opgezet.

De geostrategische problemen begonnen kennelijk nadat het regime
trachtte over te gaan naar een economie gebaseerd op (andere dan
industriële en militaire) consumptie waarvoor typen burgerlijke
organisatiestructuren nodig waren waartegen het systeem zich kennelijk
verzette.

Na 1990 trachtte de US de USSR daarop kenelijk te ontmantelen hetgeen
gedeeltelijk lukte, en vervolgens Rusland te veranderen in wat John
McCain beschreef als 'a gas station masquerading as a country' hetgeen
kennelijk mislukte.

Waarna een enorm gebrul over 'vrijheid en democratie' losbarstte? :-)
PauL
2024-07-06 23:17:18 UTC
Permalink
Post by KPGH
Post by het varken van Breslau
Post by Ruud Harmsen
Fri, 5 Jul 2024 17:48:48 +0200: het varken van Breslau
Post by het varken van Breslau
Minder onparlementair maar preciezer uitgedrukt: zou het de opzet
van de Amerikanen en de NATO kunnen zijn om Rusland terug te brengen
tot een derderangs natie?
Ook niet.
En dat zijn ze allang. In tegenstelling tot Japan, Zuid-Korea,
HongKong, Taiwan, en later China, heeft Rusland zich totaal niet
ontwikkeld na de Tweede Wereldoorlog.
Reality check: hoe kwamen de Amerikanen tussen 2011 en 2020 bij het
ISS ruimtestation?
Je kunt denken wat je wilt, wat mij betreft zijn de Amerikanen na 1990
gewoon doorgegaan met hun koude-oorlog-propaganda. Jij en vele anderen
lijken er het slachtoffer van te zijn.
De USSR veranderde in minder dan 50 jaar grotendeels 'op eigen kracht'
tegen alle voorspelling in van een agrarische oligarchie in een
militaire macht die met de US haar Europese satellieten kon concurreren.
Dan heb je hun hightech auto's nog niet gezien!

De uitgeklede versies met Euro 2 benzinemotoren en
zonder bijvoorbeeld ABS, airbags of ESP zouden het
label ‘SE’ krijgen, wat staat voor … ‘Special Edition’.

De aloude Lada-grap krijgt zo weer een nieuwe impuls:
“Hoe verdubbel je de waarde van een Lada? –
Door hem vol te tanken”.

Ref:

https://gocar.be/nl/autonieuws/auto-industrie/lada-s-zonder-abs-en-airbags-door-tekort-aan-onderdelen
het varken van Breslau
2024-07-07 07:46:17 UTC
Permalink
Post by PauL
Post by KPGH
Post by het varken van Breslau
Post by Ruud Harmsen
Fri, 5 Jul 2024 17:48:48 +0200: het varken van Breslau
Post by het varken van Breslau
Minder onparlementair maar preciezer uitgedrukt: zou het de opzet
van de Amerikanen en de NATO kunnen zijn om Rusland terug te brengen
tot een derderangs natie?
Ook niet.
En dat zijn ze allang. In tegenstelling tot Japan, Zuid-Korea,
HongKong, Taiwan, en later China, heeft Rusland zich totaal niet
ontwikkeld na de Tweede Wereldoorlog.
Reality check: hoe kwamen de Amerikanen tussen 2011 en 2020 bij het
ISS ruimtestation?
Je kunt denken wat je wilt, wat mij betreft zijn de Amerikanen na 1990
gewoon doorgegaan met hun koude-oorlog-propaganda. Jij en vele anderen
lijken er het slachtoffer van te zijn.
De USSR veranderde in minder dan 50 jaar grotendeels 'op eigen kracht'
tegen alle voorspelling in van een agrarische oligarchie in een
militaire macht die met de US haar Europese satellieten kon concurreren.
Dan heb je hun hightech auto's nog niet gezien!
De uitgeklede versies met Euro 2 benzinemotoren en
zonder bijvoorbeeld ABS, airbags of ESP zouden het
label ‘SE’ krijgen, wat staat voor … ‘Special Edition’.
“Hoe verdubbel je de waarde van een Lada? –
Door hem vol te tanken”.
https://gocar.be/nl/autonieuws/auto-industrie/lada-s-zonder-abs-en-airbags-door-tekort-aan-onderdelen
Ja, maar moesten de Amerikanen nou wel of niet tien jaar lang met
Russische raketten naar het ISS worden gebracht?

(Overigens lijkt de Russische technologie, met name auto's, beter
geschikt vor extreme omstandigheden dan de Westerse).
--
"There are a terrible lot of lies going about the world, and the worst
of it is that half of them are true."
Ruud Harmsen
2024-07-07 09:17:17 UTC
Permalink
Sun, 7 Jul 2024 09:46:17 +0200: het varken van Breslau
Post by het varken van Breslau
Ja, maar moesten de Amerikanen nou wel of niet tien jaar lang met
Russische raketten naar het ISS worden gebracht?
(Overigens lijkt de Russische technologie, met name auto's, beter
geschikt vor extreme omstandigheden dan de Westerse).
Ja, lees maar na in de boeken van Jelle Brandt Corstius, die met zo'n
Russisch busje diverse keren het hele imperium afreisde. Start altijd,
niet kapot te krijgen, en met technologie die in elk dorp te repareren
is.
--
Ruud Harmsen, https://rudhar.com
PauL
2024-07-08 08:58:06 UTC
Permalink
Post by Ruud Harmsen
Ja, lees maar na in de boeken van Jelle Brandt Corstius, die met zo'n
Russisch busje diverse keren het hele imperium afreisde. Start altijd,
niet kapot te krijgen, en met technologie die in elk dorp te repareren
is.
En hier: https://www.uaznederland.com lees je volgende:

"Door de omstandigheden in Rusland is UAZ Nederland niet meer in staat
gebleken de activiteiten voort te zetten."

Hoe zou dat toch komen?
het varken van Breslau
2024-07-08 19:47:06 UTC
Permalink
Post by PauL
Post by Ruud Harmsen
Ja, lees maar na in de boeken van Jelle Brandt Corstius, die met zo'n
Russisch busje diverse keren het hele imperium afreisde. Start altijd,
niet kapot te krijgen, en met technologie die in elk dorp te repareren
is.
"Door de omstandigheden in Rusland is UAZ Nederland niet meer in staat
gebleken de activiteiten voort te zetten."
Hoe zou dat toch komen?
Waar heb je het in godsnaam over...
--
"I've seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire
off the shoulder of Orion... I watched C-beams glitter in the dark near
the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time, like tears
in rain..."
PauL
2024-07-08 22:48:50 UTC
Permalink
Post by het varken van Breslau
Post by PauL
Post by Ruud Harmsen
Ja, lees maar na in de boeken van Jelle Brandt Corstius, die met zo'n
Russisch busje diverse keren het hele imperium afreisde. Start altijd,
niet kapot te krijgen, en met technologie die in elk dorp te repareren
is.
"Door de omstandigheden in Rusland is UAZ Nederland niet meer in staat
gebleken de activiteiten voort te zetten."
Hoe zou dat toch komen?
Waar heb je het in godsnaam over...
Je zit dus nog altijd in de ontkenningsfase!
PauL
2024-07-08 08:58:15 UTC
Permalink
Post by het varken van Breslau
Post by PauL
Post by KPGH
Post by het varken van Breslau
Post by Ruud Harmsen
Fri, 5 Jul 2024 17:48:48 +0200: het varken van Breslau
Post by het varken van Breslau
Minder onparlementair maar preciezer uitgedrukt: zou het de opzet
van de Amerikanen en de NATO kunnen zijn om Rusland terug te brengen
tot een derderangs natie?
Ook niet.
En dat zijn ze allang. In tegenstelling tot Japan, Zuid-Korea,
HongKong, Taiwan, en later China, heeft Rusland zich totaal niet
ontwikkeld na de Tweede Wereldoorlog.
Reality check: hoe kwamen de Amerikanen tussen 2011 en 2020 bij het
ISS ruimtestation?
Je kunt denken wat je wilt, wat mij betreft zijn de Amerikanen na 1990
gewoon doorgegaan met hun koude-oorlog-propaganda. Jij en vele anderen
lijken er het slachtoffer van te zijn.
De USSR veranderde in minder dan 50 jaar grotendeels 'op eigen kracht'
tegen alle voorspelling in van een agrarische oligarchie in een
militaire macht die met de US haar Europese satellieten kon concurreren.
Dan heb je hun hightech auto's nog niet gezien!
De uitgeklede versies met Euro 2 benzinemotoren en
zonder bijvoorbeeld ABS, airbags of ESP zouden het
label ‘SE’ krijgen, wat staat voor … ‘Special Edition’.
“Hoe verdubbel je de waarde van een Lada? –
Door hem vol te tanken”.
https://gocar.be/nl/autonieuws/auto-industrie/lada-s-zonder-abs-en-airbags-door-tekort-aan-onderdelen
Ja, maar moesten de Amerikanen nou wel of niet tien jaar lang met
Russische raketten naar het ISS worden gebracht?
Dat de Russen goede raketten hebben weten ze tot in Kiev.
Post by het varken van Breslau
(Overigens lijkt de Russische technologie, met name auto's, beter
geschikt vor extreme omstandigheden dan de Westerse).
Ahum. De Lada Niva Travel is een herziene versie van de Chevrolet Niva.
Die kwam in 1998 voort uit een joint-venture tussen General Motors en
Avtovaz, En voor de Lada Samara werd know-how bij andere bedrijven in het
Westen en Verre Oosten ingekocht. Zodoende had de 2108 nauwelijks
overeenkomsten met de VAZ-modellen tot dan toe.

Door de schurkenstreken van P. kunnen ze nu gaan bedelen in China.

De autotechnologie-armoede aldaar heeft niks met het klimaat te maken
In Zweden zijn de omstandigheden ook anders dan in Spanje.
Je kiest daarvoor geen ander merk maar motorolie met de juiste viscositeit.
het varken van Breslau
2024-07-08 19:52:54 UTC
Permalink
Post by PauL
Post by het varken van Breslau
Post by PauL
Post by KPGH
Post by het varken van Breslau
Post by Ruud Harmsen
Fri, 5 Jul 2024 17:48:48 +0200: het varken van Breslau
Post by het varken van Breslau
Minder onparlementair maar preciezer uitgedrukt: zou het de opzet
van de Amerikanen en de NATO kunnen zijn om Rusland terug te brengen
tot een derderangs natie?
Ook niet.
En dat zijn ze allang. In tegenstelling tot Japan, Zuid-Korea,
HongKong, Taiwan, en later China, heeft Rusland zich totaal niet
ontwikkeld na de Tweede Wereldoorlog.
Reality check: hoe kwamen de Amerikanen tussen 2011 en 2020 bij het
ISS ruimtestation?
Je kunt denken wat je wilt, wat mij betreft zijn de Amerikanen na 1990
gewoon doorgegaan met hun koude-oorlog-propaganda. Jij en vele anderen
lijken er het slachtoffer van te zijn.
De USSR veranderde in minder dan 50 jaar grotendeels 'op eigen kracht'
tegen alle voorspelling in van een agrarische oligarchie in een
militaire macht die met de US haar Europese satellieten kon concurreren.
Dan heb je hun hightech auto's nog niet gezien!
De uitgeklede versies met Euro 2 benzinemotoren en
zonder bijvoorbeeld ABS, airbags of ESP zouden het
label ‘SE’ krijgen, wat staat voor … ‘Special Edition’.
“Hoe verdubbel je de waarde van een Lada? –
Door hem vol te tanken”.
https://gocar.be/nl/autonieuws/auto-industrie/lada-s-zonder-abs-en-airbags-door-tekort-aan-onderdelen
Ja, maar moesten de Amerikanen nou wel of niet tien jaar lang met
Russische raketten naar het ISS worden gebracht?
Dat de Russen goede raketten hebben weten ze tot in Kiev.
Ironie plus een halve punt. Maar dat maakt Ruuds eerdere schampere
opmerking over de achterlijkheid van de Russen niet minder idioot.
Post by PauL
Post by het varken van Breslau
(Overigens lijkt de Russische technologie, met name auto's, beter
geschikt vor extreme omstandigheden dan de Westerse).
Ahum. De Lada Niva Travel is een herziene versie van de Chevrolet Niva.
Die kwam in 1998 voort uit een joint-venture tussen General Motors en
Avtovaz, En voor de Lada Samara werd know-how bij andere bedrijven in het
Westen en Verre Oosten ingekocht. Zodoende had de 2108 nauwelijks
overeenkomsten met de VAZ-modellen tot dan toe.
Door de schurkenstreken van P. kunnen ze nu gaan bedelen in China.
De autotechnologie-armoede aldaar heeft niks met het klimaat te maken
In Zweden zijn de omstandigheden ook anders dan in Spanje.
Je kiest daarvoor geen ander merk maar motorolie met de juiste viscositeit.
Mag ik deze opmerking als 'flauwe kul' classificeren?

Het Amerikaans-Westerse model stort volledig in elkaar na wat ze noemen
een 'cascading event', d.w.z. een probleem dat op zijn beurt meerdere,
ernstiger problemen veroorzaakt. Het Russische model lijkt me een stuk
robuster. YMMV.
--
"I've seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire
off the shoulder of Orion... I watched C-beams glitter in the dark near
the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time, like tears
in rain..."
PauL
2024-07-08 22:49:53 UTC
Permalink
Post by het varken van Breslau
Post by PauL
Post by het varken van Breslau
Post by PauL
Post by KPGH
Post by het varken van Breslau
Post by Ruud Harmsen
Fri, 5 Jul 2024 17:48:48 +0200: het varken van Breslau
Post by het varken van Breslau
Minder onparlementair maar preciezer uitgedrukt: zou het de opzet
van de Amerikanen en de NATO kunnen zijn om Rusland terug te brengen
tot een derderangs natie?
Ook niet.
En dat zijn ze allang. In tegenstelling tot Japan, Zuid-Korea,
HongKong, Taiwan, en later China, heeft Rusland zich totaal niet
ontwikkeld na de Tweede Wereldoorlog.
Reality check: hoe kwamen de Amerikanen tussen 2011 en 2020 bij het
ISS ruimtestation?
Je kunt denken wat je wilt, wat mij betreft zijn de Amerikanen na 1990
gewoon doorgegaan met hun koude-oorlog-propaganda. Jij en vele anderen
lijken er het slachtoffer van te zijn.
De USSR veranderde in minder dan 50 jaar grotendeels 'op eigen kracht'
tegen alle voorspelling in van een agrarische oligarchie in een
militaire macht die met de US haar Europese satellieten kon concurreren.
Dan heb je hun hightech auto's nog niet gezien!
De uitgeklede versies met Euro 2 benzinemotoren en
zonder bijvoorbeeld ABS, airbags of ESP zouden het
label ‘SE’ krijgen, wat staat voor … ‘Special Edition’.
“Hoe verdubbel je de waarde van een Lada? –
Door hem vol te tanken”.
https://gocar.be/nl/autonieuws/auto-industrie/lada-s-zonder-abs-en-airbags-door-tekort-aan-onderdelen
Ja, maar moesten de Amerikanen nou wel of niet tien jaar lang met
Russische raketten naar het ISS worden gebracht?
Dat de Russen goede raketten hebben weten ze tot in Kiev.
Ironie plus een halve punt. Maar dat maakt Ruuds eerdere schampere
opmerking over de achterlijkheid van de Russen niet minder idioot.
Ga eerst eens je mond spoelen aan het kinderziekenhuis aldaar:

https://liveuamap.com/nl/2024/8-july-investigators-determined-kh101-missile-hit-okhatdyt
Post by het varken van Breslau
Post by PauL
Post by het varken van Breslau
(Overigens lijkt de Russische technologie, met name auto's, beter
geschikt vor extreme omstandigheden dan de Westerse).
Ahum. De Lada Niva Travel is een herziene versie van de Chevrolet Niva.
Die kwam in 1998 voort uit een joint-venture tussen General Motors en
Avtovaz, En voor de Lada Samara werd know-how bij andere bedrijven in het
Westen en Verre Oosten ingekocht. Zodoende had de 2108 nauwelijks
overeenkomsten met de VAZ-modellen tot dan toe.
Door de schurkenstreken van P. kunnen ze nu gaan bedelen in China.
De autotechnologie-armoede aldaar heeft niks met het klimaat te maken
In Zweden zijn de omstandigheden ook anders dan in Spanje.
Je kiest daarvoor geen ander merk maar motorolie met de juiste viscositeit.
Mag ik deze opmerking als 'flauwe kul' classificeren?
Aangezien je geen flauw benul hebt van techniek: doe maar!
Ik beschouw het dan als een compliment.
Post by het varken van Breslau
Het Amerikaans-Westerse model stort volledig in elkaar na wat ze noemen
een 'cascading event', d.w.z. een probleem dat op zijn beurt meerdere,
ernstiger problemen veroorzaakt. Het Russische model lijkt me een stuk
robuster. YMMV.
De boxermotor van een 2CV is luchtgekoeld en dus ook robuuster
dan watergekoelde motoren want het blok kan niet openvriezen
Geen waterpomp of radiator nodig die kunnen lekken.
Nu nog een idioot vinden die zegt dat ze speciaal gemaakt werden
voor de extreme omstandigheden in Rusland.
Ruud Harmsen
2024-07-09 06:56:28 UTC
Permalink
Post by PauL
De boxermotor van een 2CV is luchtgekoeld en dus ook robuuster
dan watergekoelde motoren want het blok kan niet openvriezen
Geen waterpomp of radiator nodig die kunnen lekken.
Nu nog een idioot vinden die zegt dat ze speciaal gemaakt werden
voor de extreme omstandigheden in Rusland.
Mijn Dyane startte in 1981 al vaak moeizaam. Idem mijn Puch in 1975 of
daaromtrent.

Ik heb nu al 9 jaar dezelfde Ford Fiesta van inmiddels 11 jaar oud, en
die start ALTIJD binnen 50 milliseconden. Als een diesel maar dan
zonde voorgloeien.

Zijn het de cilinders? Eén en twee is te weinig, drie is genoeg?
--
Ruud Harmsen, https://rudhar.com
PauL
2024-07-09 10:55:24 UTC
Permalink
Post by Ruud Harmsen
Mijn Dyane startte in 1981 al vaak moeizaam. Idem mijn Puch in 1975 of
daaromtrent.
Ik heb nu al 9 jaar dezelfde Ford Fiesta van inmiddels 11 jaar oud, en
die start ALTIJD binnen 50 milliseconden. Als een diesel maar dan
zonde voorgloeien.
Zijn het de cilinders? Eén en twee is te weinig, drie is genoeg?
De Dyane had nog een carburator die de benzine moet opzuigen
en bij de Fiesta wordt ze (in)direct ingespoten.
Dat kan wat milliseconden seconden schelen.

Mijn vader had in 1975 een (nieuw aangekochte) R4 en die
had de vervelende eigenschap dat als je er een kort eindje
mee gereden had, hij dikwijls "versmoord" was en dus niet meer
wou starten. Hij heeft hem dan eens bij een andere merkverdeler
binnengebracht en die kon 'm blijkbaar beter afstellen want
het probleem was weg. Internet hadden we toen nog niet:

https://nl.wikihow.com/Een-carburateur-afstellen
Omnibus
2024-07-09 13:08:27 UTC
Permalink
Post by PauL
Post by Ruud Harmsen
Mijn Dyane startte in 1981 al vaak moeizaam. Idem mijn Puch in 1975 of
daaromtrent.
Ik heb nu al 9 jaar dezelfde Ford Fiesta van inmiddels 11 jaar oud, en
die start ALTIJD binnen 50 milliseconden. Als een diesel maar dan
zonde voorgloeien.
Zijn het de cilinders? Eén en twee is te weinig, drie is genoeg?
De Dyane had nog een carburator die de benzine moet opzuigen
en bij de Fiesta wordt ze (in)direct ingespoten.
Dat kan wat milliseconden seconden schelen.
Mijn vader had in 1975 een (nieuw aangekochte) R4 en die
had de vervelende eigenschap dat als je er een kort eindje
mee gereden had, hij dikwijls "versmoord" was en dus niet meer
wou starten. Hij heeft hem dan eens bij een andere merkverdeler
binnengebracht en die kon 'm blijkbaar beter afstellen want
https://nl.wikihow.com/Een-carburateur-afstellen
Ietwat off topic hier, maar bij Renault's van die tijd werkte
de ontstekingsvervroeger waak slecht, ik had een 5GTL die ook
dergelijke problemen had. Het was vooral te merken aan niet
voldoende vermogen. Je moest een monteur hebben die dat wist.
En ook slim genoeg was het te voelen bij een proefritje. Ik
was toen bij een garage waar een monteur werkte die ook in de
autosport werkte voor een van de top rallycoureurs van Renault
van die tijd.
Dat was de enige monteur die mijn klacht wél bevestigde én het
probleem wist te verhelpen! De andere voelden niets en vonden
mijn klacht onterecht. En dat was dus onterecht...
--
All animals are equal. But some animals are more equal than others.
R. Phillips
2024-07-09 10:19:23 UTC
Permalink
Post by het varken van Breslau
Post by PauL
Post by KPGH
Post by het varken van Breslau
Post by Ruud Harmsen
Fri, 5 Jul 2024 17:48:48 +0200: het varken van Breslau
Post by het varken van Breslau
Minder onparlementair maar preciezer uitgedrukt: zou het de opzet
van de Amerikanen en de NATO kunnen zijn om Rusland terug te brengen
tot een derderangs natie?
Ook niet.
En dat zijn ze allang. In tegenstelling tot Japan, Zuid-Korea,
HongKong, Taiwan, en later China, heeft Rusland zich totaal niet
ontwikkeld na de Tweede Wereldoorlog.
Reality check: hoe kwamen de Amerikanen tussen 2011 en 2020 bij het
ISS ruimtestation?
Je kunt denken wat je wilt, wat mij betreft zijn de Amerikanen na 1990
gewoon doorgegaan met hun koude-oorlog-propaganda. Jij en vele anderen
lijken er het slachtoffer van te zijn.
De USSR veranderde in minder dan 50 jaar grotendeels 'op eigen kracht'
tegen alle voorspelling in van een agrarische oligarchie in een
militaire macht die met de US haar Europese satellieten kon concurreren.
Dan heb je hun hightech auto's nog niet gezien!
De uitgeklede versies met Euro 2 benzinemotoren en
zonder bijvoorbeeld ABS, airbags of ESP zouden het
label ‘SE’ krijgen, wat staat voor … ‘Special Edition’.
“Hoe verdubbel je de waarde van een Lada? –
Door hem vol te tanken”.
https://gocar.be/nl/autonieuws/auto-industrie/lada-s-zonder-abs-en-airbags-door-tekort-aan-onderdelen
Ja, maar moesten de Amerikanen nou wel of niet tien jaar lang met
Russische raketten naar het ISS worden gebracht?
(Overigens lijkt de Russische technologie, met name auto's, beter
geschikt vor extreme omstandigheden dan de Westerse).
De VS had oorlogen en bankencrisissen te betalen. Volksgezondheid was al
erg duur. Dus moesten ze de liftduim opsteken naar Poetin.
--
R
Ruud Harmsen
2024-07-07 09:14:29 UTC
Permalink
Post by PauL
Post by KPGH
Post by het varken van Breslau
Post by Ruud Harmsen
Fri, 5 Jul 2024 17:48:48 +0200: het varken van Breslau
Post by het varken van Breslau
Minder onparlementair maar preciezer uitgedrukt: zou het de opzet
van de Amerikanen en de NATO kunnen zijn om Rusland terug te brengen
tot een derderangs natie?
Ook niet.
En dat zijn ze allang. In tegenstelling tot Japan, Zuid-Korea,
HongKong, Taiwan, en later China, heeft Rusland zich totaal niet
ontwikkeld na de Tweede Wereldoorlog.
Reality check: hoe kwamen de Amerikanen tussen 2011 en 2020 bij het
ISS ruimtestation?
Je kunt denken wat je wilt, wat mij betreft zijn de Amerikanen na 1990
gewoon doorgegaan met hun koude-oorlog-propaganda. Jij en vele anderen
lijken er het slachtoffer van te zijn.
De USSR veranderde in minder dan 50 jaar grotendeels 'op eigen kracht'
tegen alle voorspelling in van een agrarische oligarchie in een
militaire macht die met de US haar Europese satellieten kon concurreren.
Dan heb je hun hightech auto's nog niet gezien!
De uitgeklede versies met Euro 2 benzinemotoren en
zonder bijvoorbeeld ABS, airbags of ESP zouden het
label ¡¥SE¡¦ krijgen, wat staat voor ¡K ¡¥Special Edition¡¦.
¡§Hoe verdubbel je de waarde van een Lada? ¡V
Door hem vol te tanken¡¨.
https://gocar.be/nl/autonieuws/auto-industrie/lada-s-zonder-abs-en-airbags-door-tekort-aan-onderdelen
Valt wel mee toch? De Lada Niva was indertijd best een leuke wagentje.
Weliswaar op basis van een Italiaans ontwerp en met een dieselmotor
van Peugeot erin.
--
Ruud Harmsen, https://rudhar.com
KPGH
2024-07-07 12:05:46 UTC
Permalink
Post by PauL
Post by KPGH
Post by het varken van Breslau
Post by Ruud Harmsen
Fri, 5 Jul 2024 17:48:48 +0200: het varken van Breslau
Post by het varken van Breslau
Minder onparlementair maar preciezer uitgedrukt: zou het de opzet
van de Amerikanen en de NATO kunnen zijn om Rusland terug te
brengen tot een derderangs natie?
Ook niet.
En dat zijn ze allang. In tegenstelling tot Japan, Zuid-Korea,
HongKong, Taiwan, en later China, heeft Rusland zich totaal niet
ontwikkeld na de Tweede Wereldoorlog.
Reality check: hoe kwamen de Amerikanen tussen 2011 en 2020 bij het
ISS ruimtestation?
Je kunt denken wat je wilt, wat mij betreft zijn de Amerikanen na
1990 gewoon doorgegaan met hun koude-oorlog-propaganda. Jij en vele
anderen lijken er het slachtoffer van te zijn.
De USSR veranderde in minder dan 50 jaar grotendeels 'op eigen
kracht' tegen alle voorspelling in van een agrarische oligarchie in
een militaire macht die met de US haar Europese satellieten kon
concurreren.
Dan heb je hun hightech auto's nog niet gezien!
De uitgeklede versies met Euro 2 benzinemotoren en
zonder bijvoorbeeld ABS, airbags of ESP zouden
Wat moet een auto in een periode van initiële industrialisatie met al
die onzin als het om efficiënt transport van A naar B voor de massa's
gaat, en dat onder condities waar slechts een beperkt supportnetwerk
voorhanden is?

Het repareren van een moderne auto die zichzelf diagnosticeert bestaat
nog voornamelijk uit het vervangen van printplaten en daardoor
geïdentificeerde andere mechanische onderdelen. En als men die niet
heeft, is de auto schroot.

Wat dacht je dat er in Afghanistan nog rondrijdt? Wacht dus maar even op
welke auto's ook in de EU nog rondrijden nadat het multiculturele
'vrije markt systeem' is ingestort omdat de zelfverklaard uitverkoren
regenten alles hebben gestolen verkwanseld, waarns kapitalisme zonder
kapitaal (voldoende verspreid onder de bevolking) (helemaal) niet (meer)
werkt.

Daarbij komt dat als we de EU-regenten mogen geloven, Chinese auto's nu
weinig meer zijn dan rijdende spyware die effectief verboden (door
idiote importheffingen voort de bevolking onbetaalbaar) moet worden. :-)
PauL
2024-07-08 09:03:47 UTC
Permalink
Post by PauL
Dan heb je hun hightech auto's nog niet gezien!
De uitgeklede versies met Euro 2 benzinemotoren en
zonder bijvoorbeeld ABS, airbags of ESP zouden
Wat moet een auto in een periode van initiꫥ industrialisatie met al
die onzin als het om efficiꭴ transport van A naar B voor de massa's
gaat, en dat onder condities waar slechts een beperkt supportnetwerk
voorhanden is?
Het repareren van een moderne auto die zichzelf diagnosticeert bestaat
nog voornamelijk uit het vervangen van printplaten en daardoor
gentificeerde andere mechanische onderdelen. En als men die niet
heeft, is de auto schroot.
Wat dacht je dat er in Afghanistan nog rondrijdt?
Wrakken?
Wacht dus maar even op
welke auto's ook in de EU nog rondrijden
Mijn C5 van rond de eeuwwisseling had al Euronorm 3 en
daar mocht ik nog mee in een LEZ rijden. En nu hebben de
Russen een Special Edition met Euronorm 2. Amai zeg!
KPGH
2024-07-08 22:56:20 UTC
Permalink
Post by PauL
Post by PauL
Dan heb je hun hightech auto's nog niet gezien!
De uitgeklede versies met Euro 2 benzinemotoren en
zonder bijvoorbeeld ABS, airbags of ESP zouden
Wat moet een auto in een periode van initiê«¥ industrialisatie met al
die onzin als het om efficiê­Ž transport van A naar B voor de
massa's gaat, en dat onder condities waar slechts een beperkt
supportnetwerk voorhanden is?
Het repareren van een moderne auto die zichzelf diagnosticeert
bestaat nog voornamelijk uit het vervangen van printplaten en
daardoor gentificeerde andere mechanische onderdelen. En als men
die niet heeft, is de auto schroot.
Wat dacht je dat er in Afghanistan nog rondrijdt?
Wrakken?
Wacht dus maar even op
welke auto's ook in de EU nog rondrijden
Mijn C5 van rond de eeuwwisseling had al Euronorm 3 en
daar mocht ik nog mee in een LEZ rijden. En nu hebben de
Russen een Special Edition met Euronorm 2. Amai zeg!
hebben ze jou een rijbewijs gegeven?????

geen wonder dat ik de indruk had dat in belgie meer wrakken langs de weg
staan dan in duitsland of frankrijk...
PauL
2024-07-09 02:27:05 UTC
Permalink
Post by KPGH
Post by PauL
Post by KPGH
Wat dacht je dat er in Afghanistan nog rondrijdt?
Wrakken?
Post by KPGH
Wacht dus maar even op
welke auto's ook in de EU nog rondrijden
Mijn C5 van rond de eeuwwisseling had al Euronorm 3 en
daar mocht ik nog mee in een LEZ rijden. En nu hebben de
Russen een Special Edition met Euronorm 2. Amai zeg!
hebben ze jou een rijbewijs gegeven?????
Ja, na het succesvol afleggen van het theoretisch en praktisch examen.
Post by KPGH
geen wonder dat ik de indruk had dat in belgie meer wrakken langs de weg
staan dan in duitsland of frankrijk...
Het is niet omdat de Belgische wegen soms in slechte staat
zijn dat dit bij de personenauto's ook zo is:

"In België en Duitsland zijn personenauto's gemiddeld 9,5 en 10,1 jaar oud.
In Frankrijk is een auto gemiddeld 10,5 jaar oud.

https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/auto-in-nederland-gemiddeld-het-oudste-van-west-europa/

Volgens de theorie van van Breslau zijn Citroêns met hun comfortabele
ophanging speciaal gemaakt voor BE en de oldtimers voor NL :-)))
R. Phillips
2024-07-09 10:15:08 UTC
Permalink
Post by het varken van Breslau
Post by Ruud Harmsen
Fri, 5 Jul 2024 17:48:48 +0200: het varken van Breslau
Post by het varken van Breslau
Post by Ruud Harmsen
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
(Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Je kan dan altijd het Russische staatsburgerschap aanvragen,
zoals dat ook werd toegekend aan Edward Snowden.
Maar als ze u vragen om in de bouw of zo te gaan werken, dan zou
ik toch oppassen want Oekraïners viseren Russen met vampierdrones
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240704_93581922
    Enige jaren terug waren Nederlanders allemaal trotse
wereldburgers.
Sinds dat het duidelijk wordt dat de EU + NATO landen mogelijk Rusland
kunnen bezetten en Rusland leeg kunnen roven /
Doe niet zo belachelijk. Dat is nooit de opzet geweest van de NATO of
westerse landen. Je kwaakt Poetin-proganda na, zonder zelf na te
denken.
Minder onparlementair maar preciezer uitgedrukt: zou het de opzet van de
Amerikanen en de NATO kunnen zijn om Rusland terug te brengen tot een
derderangs natie?
Ook niet.
En dat zijn ze allang. In tegenstelling tot Japan, Zuid-Korea,
HongKong, Taiwan, en later China, heeft Rusland zich totaal niet
ontwikkeld na de Tweede Wereldoorlog.
Reality check: hoe kwamen de Amerikanen tussen 2011 en 2020 bij het ISS
ruimtestation?
Je kunt denken wat je wilt, wat mij betreft zijn de Amerikanen na 1990
gewoon doorgegaan met hun koude-oorlog-propaganda. Jij en vele anderen
lijken er het slachtoffer van te zijn.
Van mij had Rusland bij de EU gemogen toen ze diep in de put zaten.
Alleen de VS zinde dat niet omdat het ze meer geld ging kosten
in een periode dat ouwe Bush en Clinton de overheidsschuld terugdrongen.
Niet dat ik iemand wat verwijt, maar intussen werd internet gemeenplaats
en het inzicht om de bubbel te gebruiken om te globaliseren naast de
invoering van de euro, werd dat in de aanloop ervan al gehinderd o.a.
door oorlogen en westerse banken die ergens in 2007 het lid op de neus
kregen. Dit keer met hulp van Bush 2.
--
R
R. Phillips
2024-07-06 18:27:06 UTC
Permalink
Post by Ruud Harmsen
Fri, 5 Jul 2024 17:48:48 +0200: het varken van Breslau
Post by het varken van Breslau
Post by Ruud Harmsen
Post by Bert(AWRvB)
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
(Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Je kan dan altijd het Russische staatsburgerschap aanvragen,
zoals dat ook werd toegekend aan Edward Snowden.
Maar als ze u vragen om in de bouw of zo te gaan werken, dan zou
ik toch oppassen want Oekraïners viseren Russen met vampierdrones
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240704_93581922
Enige jaren terug waren Nederlanders allemaal trotse wereldburgers.
Sinds dat het duidelijk wordt dat de EU + NATO landen mogelijk Rusland
kunnen bezetten en Rusland leeg kunnen roven /
Doe niet zo belachelijk. Dat is nooit de opzet geweest van de NATO of
westerse landen. Je kwaakt Poetin-proganda na, zonder zelf na te
denken.
Minder onparlementair maar preciezer uitgedrukt: zou het de opzet van de
Amerikanen en de NATO kunnen zijn om Rusland terug te brengen tot een
derderangs natie?
Ook niet.
En dat zijn ze allang. In tegenstelling tot Japan, Zuid-Korea,
HongKong, Taiwan, en later China, heeft Rusland zich totaal niet
ontwikkeld na de Tweede Wereldoorlog.
Het land? Ik twijfel daar aan. Van bepaalde groepen mensen
weet ik wel zeker dat ze zich ontwikkelden.

R
--
R
R. Phillips
2024-07-06 18:24:58 UTC
Permalink
Post by het varken van Breslau
Post by Ruud Harmsen
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
(Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Je kan dan altijd het Russische staatsburgerschap aanvragen,
zoals dat ook werd toegekend aan Edward Snowden.
Maar als ze u vragen om in de bouw of zo te gaan werken, dan zou
ik toch oppassen want Oekraïners viseren Russen met vampierdrones
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240704_93581922
    Enige jaren terug waren Nederlanders allemaal trotse wereldburgers.
Sinds dat het duidelijk wordt dat de EU + NATO landen mogelijk Rusland
kunnen bezetten en Rusland leeg kunnen roven /
Doe niet zo belachelijk. Dat is nooit de opzet geweest van de NATO of
westerse landen. Je kwaakt Poetin-proganda na, zonder zelf na te
denken.
Minder onparlementair maar preciezer uitgedrukt: zou het de opzet van de
Amerikanen en de NATO kunnen zijn om Rusland terug te brengen tot een
derderangs natie?
Wat voor complot is dit nou weer?
Misschien is gewone tot hoge beschaving goed genoeg. Ik ken er
meer dan een paar enkelingen die ik in dat opzicht respecteer.
--
R
het varken van Breslau
2024-07-07 07:43:16 UTC
Permalink
Post by R. Phillips
Post by het varken van Breslau
Post by Ruud Harmsen
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
(Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Je kan dan altijd het Russische staatsburgerschap aanvragen,
zoals dat ook werd toegekend aan Edward Snowden.
Maar als ze u vragen om in de bouw of zo te gaan werken, dan zou
ik toch oppassen want Oekraïners viseren Russen met vampierdrones
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240704_93581922
    Enige jaren terug waren Nederlanders allemaal trotse wereldburgers.
Sinds dat het duidelijk wordt dat de EU + NATO landen mogelijk Rusland
kunnen bezetten en Rusland leeg kunnen roven /
Doe niet zo belachelijk. Dat is nooit de opzet geweest van de NATO of
westerse landen. Je kwaakt Poetin-proganda na, zonder zelf na te
denken.
Minder onparlementair maar preciezer uitgedrukt: zou het de opzet van
de Amerikanen en de NATO kunnen zijn om Rusland terug te brengen tot
een derderangs natie?
Wat voor complot is dit nou weer?
Misschien is gewone tot hoge beschaving goed genoeg. Ik ken er
meer dan een paar enkelingen die ik in dat opzicht respecteer.
Hoeveel jaren wordt er al geschiedenisles gegeven op de Nederlandse scholen?
--
"There are a terrible lot of lies going about the world, and the worst
of it is that half of them are true."
Omnibus
2024-07-05 18:35:25 UTC
Permalink
Post by Ruud Harmsen
Post by Bert(AWRvB)
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
(Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Je kan dan altijd het Russische staatsburgerschap aanvragen,
zoals dat ook werd toegekend aan Edward Snowden.
Maar als ze u vragen om in de bouw of zo te gaan werken, dan zou
ik toch oppassen want Oekraïners viseren Russen met vampierdrones
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240704_93581922
Enige jaren terug waren Nederlanders allemaal trotse wereldburgers.
Sinds dat het duidelijk wordt dat de EU + NATO landen mogelijk Rusland
kunnen bezetten en Rusland leeg kunnen roven /
Doe niet zo belachelijk. Dat is nooit de opzet geweest van de NATO of
westerse landen. Je kwaakt Poetin-proganda na, zonder zelf na te
denken.
Post by Bert(AWRvB)
/is het NAZI gescheld van
die zogenaamde Anti-Nazi trotse wereldburgers verplicht in de EU omdat
diegenen die er niet aan meedoen in KZ's worden geplaatst of worden
geëxecuteerd!
Nog meer onzin en leugens. Stop daarmee!
Ook Bert snapt dus niets en op hem reageren
leidt helemaal tot niets. Boter aan de galg
gesmeerd derhalve bij die zoveelste malloot
hier in dit tehuis vol slappe ouwehoeren.
--
All animals are equal. But some animals are more equal than others.
Sam Kafka
2024-07-05 19:03:03 UTC
Permalink
OmniBot <***@fakeadressnomail.be> wrote:

[Bert(AWRvB)]
Post by Omnibus
Ook Bert snapt dus niets en op hem reageren
leidt helemaal tot niets. Boter aan de galg
gesmeerd derhalve bij die zoveelste malloot
hier in dit tehuis vol slappe ouwehoeren.
Bert heeft tenminste een levendige fantasie, wat van de afdeling
"Typisch Regs" (inclusief de OmniBot) in nl.politiek bepaald niet
gezegd kan worden!
--
Sam Kafka
Baron
2024-07-05 19:51:12 UTC
Permalink
Post by Omnibus
Post by Ruud Harmsen
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
(Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Je kan dan altijd het Russische staatsburgerschap aanvragen,
zoals dat ook werd toegekend aan Edward Snowden.
Maar als ze u vragen om in de bouw of zo te gaan werken, dan zou
ik toch oppassen want Oekraïners viseren Russen met vampierdrones
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240704_93581922
    Enige jaren terug waren Nederlanders allemaal trotse wereldburgers.
Sinds dat het duidelijk wordt dat de EU + NATO landen mogelijk Rusland
kunnen bezetten en Rusland leeg kunnen roven /
Doe niet zo belachelijk. Dat is nooit de opzet geweest van de NATO of
westerse landen. Je kwaakt Poetin-proganda na, zonder zelf na te
denken.
/is het NAZI gescheld van
die zogenaamde Anti-Nazi trotse wereldburgers verplicht in de EU omdat
diegenen die er niet aan meedoen in KZ's worden geplaatst of worden
geëxecuteerd!
Nog meer onzin en leugens. Stop daarmee!
Ook Bert snapt dus niets en op hem reageren
leidt helemaal tot niets. Boter aan de galg
gesmeerd derhalve bij die zoveelste malloot
hier in dit tehuis vol slappe ouwehoeren.
<Q>

Dat soort wat hier reageert op Bert zijn halve zolen.
--
Baron
Kees van den Doel
2024-07-06 16:50:00 UTC
Permalink
Post by Baron
Post by Omnibus
Ook Bert snapt dus niets en op hem reageren
leidt helemaal tot niets. Boter aan de galg
gesmeerd derhalve bij die zoveelste malloot
hier in dit tehuis vol slappe ouwehoeren.
Dat soort wat hier reageert op Bert zijn halve zolen.
Tiens, het grauw roert zich
Loading...