Wie is Oleg Smirnov?
Add Reply
Strandkruier
2019-09-01 20:42:26 UTC
Ja, wie is die nieuwe deelnemer aan deze discussiegroep: Oleg Smirnov?
Ik zou graag over wat meer persoonsgegevens van die vent beschikken. Want een
kleine surf-zoekactie doet mij vermoeden dat die vent geen Nederlander is maar
gewoon een Rus, die bovendien geen Nederlands spreekt, enkel Engels.
Derhalve rijst bij mij het vermoeden dat die vent een Russische spion is die via
de Nederlandse en Belgische nieuwsgroepen probeert om de nationale en Europese
verkiezingen te beïnvloeden. Daar wordt bij tijd en wijle wel eens over geschre-
ven in de pers.
Wie brengt klaarheid in de zaak?
Norbert de strandkruier
Oleg Smirnov
2019-09-01 23:59:24 UTC
Not nieuwe <http://bit.ly/2ZuuXnB>
Post by Strandkruier
[...]
No, 'spion' means something else.
Post by Strandkruier
die via de Nederlandse en Belgische nieuwsgroepen probeert om de nationale
en Europese verkiezingen te beïnvloeden.
You can ask your King, your Government and the VSSE to erect an
iron curtain for you in order to protect you from the free world,
where people openly say and write what they think.
Ruud Parachuut
2019-09-15 16:21:06 UTC
Post by Oleg Smirnov
Post by Strandkruier
Ja, wie is die nieuwe deelnemer aan deze discussiegroep: Oleg Smirnov?
Not nieuwe <http://bit.ly/2ZuuXnB>
Newbie!

Oleg Smirnov
2019-09-16 10:13:08 UTC
Post by Ruud Parachuut
Post by Oleg Smirnov
Post by Strandkruier
Ja, wie is die nieuwe deelnemer aan deze discussiegroep: Oleg Smirnov?
Not nieuwe <http://bit.ly/2ZuuXnB>
Newbie!
wow

Someone speaks English!

Manok62

Zal orac toch niet zijn, dat was een supertrol...
Strandkruier
2019-09-02 08:36:37 UTC
Post by Strandkruier
[...]
Hebt ge al eens gekeken in hoeveel Europese landen hij tegelijk zijn inzendingen
laat verschijnen? Als ze daar allemaal beginnen doen zoals jullie in Nederland,
voor wat betreft jullie antwoorden op zijn postings, dan wordt be.politics een
echte vuilbak. En hij vindt het niet eens de moeite om de talen van de mensen
ter plaatse te gebruiken. Ze moeten maar allemaal Engels praten tegen hem. Dat
vind ik een beetje te ver gaan. Als hij een Europees discussieforum wil dat hij
er dan zelf één opricht en dààrin aan de slag gaat maar niet hier. We leven in
Europa nog altijd met onze eigen identiteit en ik heb niet de indruk dat de ge-
middelde EU-er daar iets aan wil veranderen.
--
Norbert de strandkruier