Belgische non (92) seksueel geïntimideerd door gescheiden taxichauffeur
Add Reply
Hein met de zeis
2019-08-03 07:03:22 UTC
Belgische non (92) seksueel geïntimideerd door gescheiden taxichauffeur

Een 92-jarige non uit de Belgische stad Gent heeft bij de politie
aangifte gedaan van seksuele intimidatie door een taxichauffeur. De
katholieke kloosterzuster kreeg volgens eigen zeggen afgelopen donderdag
een bombardement aan vragen over haar privéleven. ,,De man wilde weten
of ik ooit seks had gehad.”

Volgens de Belgische krant Het Laatste Nieuws was de non na haar
opmerkelijke conversatie met de taxichauffeur zo van de kook dat ze op
advies van een vertrouwenspersoon en de moeder overste van het klooster
waar ze woont aangifte heeft gedaan. De zuster is nog steeds erg
aangedaan door wat haar is overkomen.

,,Ik zat nog maar net in die taxi toen de chauffeur met zijn rare vragen
begon, de hele tijd over seks”, vertelt ze. ,,Of ik nooit verliefd was
geweest, op mannen of op vrouwen. En of ik dan nooit zin had in seks.
Dat soort vragen stel je toch niet aan een vrouw? Hij was een gescheiden
vader van twee, vertelde hij nog. En toen hij mij afzette, gaf hij mij
nog compleet ongevraagd een kust op mijn wang. Wie weet wat hij doet als
hij nog eens mijn pad kruist. Ik ben er echt bang van.”

Ze is een beetje opgelucht nu ze naar de politie stapte. Maar twijfelt
of er iets met haar klacht zal worden gedaan. ,,Volgens de politie
heeft hij niks misdaan. Wel werd gesteld dat zijn gedrag in het
schemergebied zit van wat wel en niet is toegestaan. Wel zal het
taxibedrijf worden aangesproken op de manier waarop de man communiceert
met vooral oudere vrouwelijke klanten, aldus de geschrokken non.

De krant noemt het opvallend dat recent een andere seniore vrouw,
eveneens in Gent, klaagde over het gedrag van een taxichauffeur. Ook
toen ging het om een gescheiden vader van twee kinderen. De man wilde
seks met de bijna 80-jarige vrouw die bij hem in de auto was gestapt.
Toen ze dreigde de politie te bellen, hield de chauffeur zijn mond. Of
deze vrouw net als de zuster aangifte deed, is onbekend. Onduidelijk is
vooralsnog bij welk bedrijf de man werkt. Het kan overigens ook gaan om
een taxichauffeur die niet is aangesloten bij een firma.

Ghingis Khan
2019-08-03 11:42:35 UTC
Post by Hein met de zeis
[...]
Had de dader een licht bruin kleurtje ?
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
D. Mokraat
2019-08-03 17:13:20 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Of was het een bruinhemd?
--
D.

---
https://www.avg.com
Ghingis Khan
2019-08-04 08:17:16 UTC
Post by D. Mokraat
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
40-45 is al lang voorbij, en die hebben dat ook niet gedaan.

We zijn ondertussen 2019 en de bruinvellen doen het wel.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
D. Mokraat
2019-08-05 14:41:42 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by D. Mokraat
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Neen, hoor, ze zijn terug, en ze noemen zich VB.
--
D.

---
https://www.avg.com
Ghingis Khan
2019-08-05 18:51:11 UTC
Post by D. Mokraat
Post by Ghingis Khan
Post by D. Mokraat
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Liever Vlaming dan linkse krapuul.

Als de fascisten terugkomen in West-Europa, zullen ze zich
anti-fascisten noemen.
Jacob Presser, joods-nederlands historicus.

"Als de rascisten ooit terugkomen in West-Europa, zullen ze zich
anti-rascisten noemen."
(Ghingis Khan)
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Hein met de zeis
2019-08-03 17:40:29 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
zowel in de door de belgen beheersten nederlandse pers en ook die van
belgie wordt er met geen woord over gesproken

Ghingis Khan
2019-08-04 08:18:11 UTC
Post by Hein met de zeis
Post by Ghingis Khan
[...]