het personnage Dreyfus
..___!_/\\*..+!!_!'_____
2006-07-15 14:20:13 UTC
Beste posters,

Ik stel vast dat de persoon achter de naam Dreyfus sinds korte tijd
dit forum en andere fora, onder meer op blogs, komt verwennen met zijn
geschrijf.

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat dit personnage hier misschien
wel met de bedoeling zit sommige posters aan te zetten tot het
neerschrijven van niet-kosjere (CGKR) taal, om ze dan aan de
schandpaal te kunnen hangen.

Ik weet niet van welke nationaliteit u bent, mijnheer Dreyfus, maar
als u Belg bent, vind ik dat uw geschrijf getuigt van een laakbare
attitude tegenover het volk waar u deel van uitmaakt.

Als u allochtoon bent, vind ik dat uw geschrijf weinig respect
uitdraagt jegens het volk dat u onder zijn armen heeft genomen. Het
tegendeel is waar: u spuugt naar de hand die u een brood reikt (nadat
u dat brood heeft opgegeten).

In elk geval bent u gewoon strafbaar volgens de racismewetgeving,
moest ze eerlijk toegepast worden.

Ik stel voor dat we zijn pogingen in het vervolg links laten liggen,
ze liggen daar goed :)

Zafio
2006-07-15 14:33:27 UTC
On 2006-07-15 16:20:13 +0200, "..___!_/\\*..+!!_!'_____"
Post by ..___!_/\\*..+!!_!'_____
Beste posters,
Ik stel vast dat de persoon achter de naam Dreyfus sinds korte tijd
dit forum en andere fora, onder meer op blogs, komt verwennen met zijn
geschrijf.
Dat doet hij al jaren onder de nick thePiano
Post by ..___!_/\\*..+!!_!'_____
[...]
Daar kun je gif op innemen.
Post by ..___!_/\\*..+!!_!'_____
Ik weet niet van welke nationaliteit u bent, mijnheer Dreyfus, maar
als u Belg bent, vind ik dat uw geschrijf getuigt van een laakbare
attitude tegenover het volk waar u deel van uitmaakt.
Van Minnebruggen is een Belg die in een vorig leven extreem-rechts was
en z'n kar keerde toen hij met een madam uit Georgië in bed dook. Een
uiterst agressief kereltje.

Meer info:
http://groups.google.com/group/be.politics/browse_thread/thread/aea3a1fe769f382a/cd4aa28bd423ca78?lnk=st&q=Pas+op+met+%22thePiano%22+(Hugo+Van+Minnebruggen&rnum=1&hl=en#cd4aa28bd423ca78
Mvg, Zafio
Dreyfus
2006-07-15 15:11:49 UTC
Post by Zafio
[...]
De info die je aanhaalt is nogal eenzijdig (van een rechtsextremist
van het VB Thos en nogal gedateerd ->8 okt. 2003), en een typisch
samenraapsel van halve waarheden en hele leugens.

Een voorbeeld van uw gemanipuleer: ik heb 20 jaar vooraleer ik mijn
Georgische madame leerde kennen, al mijn kar gedraaid. Bovendien ben
ik nooit PVDA-militant geweest want ik ben al sinds 1979 niet meer
politiek actief.

Maar ik beken: ik ga liever mosselen eten en een pint pakken met Kris
Merckx dan met Flup Dewinter. ;)

Al mijn artikels over het VB (14 stuks) die voordien op mijn website
stonden, werden gewist, opgenomen en/of verwerkt in de website van
Marc Spruyt, toen die in januari 2005 zijn http://www.blokwatch.be
opstartte. Dit om de anti-VB krachten te bundelen ipv te versnipperen.

Het klopt dat ik sinds ik in augustus 2003 een eigen website ben
opgestart omdat ik tot de conclusie kwam dat ik teveel tijd verdeed op
de nieuwsgroepen en de discussiefora onzalige plaatsen voor
extreemrechts zijn geworden. Goede topics worden in de kortste tijden
ondergespamd, niet met het doel om een discussie op te starten maar om
elke kritiek op extreemrechts en het VB onmogelijk te maken.

Vandaar dus mijn eigen stek waarmee ik bewust elke interaciviteit heb
afgewezen. Met extreemrechts kan je nu eenmaal niet discuteren. Iemand
die met een bokshandschoen voor je neus staat te zwaaien, kan je maar
beter meteen een uppercut verkopen vooraleer hij dat bij jou doet.
Daar helpen geen mooie woorden meer. Mijn gedacht.

Tot slot:
Meer dan acht jaar gehuwd zijn met een allochtone en alle
problematiek, haat en vooroordelen errond persoonlijk ervaren, plus
drie jaren intensieve research van de holocaust waarvoor ik tot op
heden ongeveer 350 boeken heb gelezen ivm mijn project Verzet.org,
hebben mijn zienswijze op de politiek en in de mensen in het algemeen,
ingrijpend veranderd: ik ben vriendelijker geworden voor mijn vrienden
maar racisten lust ik rood vanbinnen, vanbuiten kort aangebakken op
een hoog vuur, gegarnierd met lentesalade en opgediend met
krielaardappeltjes en halve fles rode bourgogne.

Doei!
uncle
2006-07-15 15:28:28 UTC
Post by Dreyfus
Maar ik beken: ik ga liever mosselen eten en een pint pakken met Kris
Merckx dan met Flup Dewinter. ;)
Mede eens: met FDW binnen mijn gezichtsveld, zou ik de mosselen trouwens
onvermijdelijk moeten uitkotsen.
u.
kjetil
2006-07-16 19:09:41 UTC
Post by Dreyfus
De info die je aanhaalt is nogal eenzijdig (van een rechtsextremist
van het VB Thos en nogal gedateerd ->8 okt. 2003)
dit is de beste van vandaag: de info van oktober 2003 noemt meneer
gedateerd. jij loopt de hele tijd te lullen over 40-45 en noemt dat
brandend actueel. IKNMBVHL
--
kjetil

voor een .vl-extensie: http://puntvl.net
VHfc
2006-07-15 17:00:59 UTC
Post by Zafio
Van Minnebruggen is een Belg die in een vorig leven extreem-rechts was
en z'n kar keerde toen hij met een madam uit Georgië in bed dook. Een
uiterst agressief kereltje.
Ik ken HVM een beetje persoonlijk. Dit verhaal is allesbehalve correct.
Er zit een heel grote periode tussen 's mans extreem-rechts verleden en
zijn nieuwe echtgenote. Het één heeft met het andere niets te maken.
Verder betreur ik dat men HVM's privé-leven hierbij betrekt. HVM heeft
de lef om niet-anoniem te posten, en stelt zich dus ergens kwetsbaar
op. Dat is geen reden om onder de gordel te slaan.

VHfc
Ghingis Khan
2006-07-15 17:12:17 UTC
Post by Zafio
[...]
------------------------------------

Oog om oog....................
Wie wind ...................
Nietwaar Hugootje.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org/
http://www.snowleopard.org/
Miel Pocofiel
2006-07-15 17:15:45 UTC
Post by VHfc
Post by Zafio
[...]
Kunne jij ook krijgen Erictje.
Miel Pocofiel
uncle
2006-07-15 20:41:41 UTC
Post by Ghingis Khan
Oog om oog....................
Wie wind ...................
Ik heb me al enkele keren vertwijfeld afgevraagd of je met die eindeloze
reeksen beletseltekens een esthetisch effect tracht te bereiken, oftewel een
aantal geniale gedachten wilt maskeren.
u.
Ghingis Khan
2006-07-15 21:45:41 UTC
Post by uncle
Post by Ghingis Khan
[...]
Neem het laaste maar onkeltje...........
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org/
http://www.snowleopard.org/
VHfc
2006-07-15 23:05:34 UTC
Post by Ghingis Khan
Oog om oog....................
Nietwaar Hugootje.
Ik heb tijd, GK-tje ;-)
Je begrijpt me wel.

VHfc
Ghingis Khan
2006-07-16 07:19:21 UTC
Post by VHfc
Post by Ghingis Khan
Oog om oog....................
Nietwaar Hugootje.
Ik heb tijd, GK-tje ;-)
Je begrijpt me wel.
Natuurlijk begrijp ik je, daar hoef je geen seconde op te wachten. ;-)
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org/
http://www.snowleopard.org/
Dreyfus
Stop maar al Hugo, straks ga ik je nog een sympathieke knul vinden. ;)
Fustigator
2006-07-16 07:55:09 UTC
Vitae forma vocatur Dreyfus <***@telenet.be>, die Sun, 16 Jul 2006
08:04:26 +0200, in littera
Post by Dreyfus
Post by VHfc
Post by Zafio
[...]
Maar die voornaamgenoot van je *is* een sympathieke knul !

Echt waar!

Trouwens heb je hem al IRL ontmoet, nl. op 4 dec 1999 in Leuven.
Ik was getuige.
Fusti
Louis Van Brussel
2006-07-16 09:51:35 UTC
Post by Fustigator
Trouwens heb je hem al IRL ontmoet, nl. op 4 dec 1999 in Leuven.
Ik was getuige.
Amaai, de tijd vliegt voorbij, dat is alweer bijna zeven jaar geleden.

Mvg,

Leopold Trepper
http://www.verzet.org
Fustigator
2006-07-16 10:33:40 UTC
Vitae forma vocatur Louis Van Brussel <***@telenet.be>, die Sun, 16
Jul 2006 11:51:35 +0200, in littera
Post by Louis Van Brussel
Post by Fustigator
Trouwens heb je hem al IRL ontmoet, nl. op 4 dec 1999 in Leuven.
Ik was getuige.
Amaai, de tijd vliegt voorbij, dat is alweer bijna zeven jaar geleden.
Klopt als een lier en een bus.
Post by Louis Van Brussel
Mvg,
Leopold Trepper
http://www.verzet.org
Fusti
Zafio
2006-07-16 10:54:11 UTC
Post by VHfc
Post by Zafio
[...]
Een tijdje terug heeft hij dit zelf verklaart. Als ik zin heb en tijd,
google ik het wel op.
Post by VHfc
[...]
Al dan niet anoniem posten heeft niet veel met lef te maken en dat zou
je moeten weten. Als jij denkt het te moeten opnemen voor een van de
meest onverkwikkelijke figuren van deze NG, ga je gang.
Mvg, Zafio
Louis Van Brussel
2006-07-16 11:21:56 UTC
Post by Zafio
Post by VHfc
[...]
Flauwe kul. Ik heb mijn huidige echtgenote in op 1 mei 1998 voor het
eerst ontmoet in België en een jaar later gehuwd in haar moederland.
De laatste keer dat ik politiek actief was, dateert van de Europese
Verkiezingen van juni 1979 toen ik nog op een paar kieslijsten
figureerde van de VVP. Het Vlaams Blok was een maand ervoor opgericht
door Karel Dillen en met die partij heb ik en wilde ook nooit iets te
maken hebben.

In 1979 was dat één grote zooi krapuul en zatlapperij. Bij de VVP werd
de partij geleid door intellectuelen, bij Dillen zaten de klaplopers
en de vechtersbazen, goed om in verkiezingstijd affiches te gaan
plakken en wat opposanten in elkaar te rammen, maar hopeloze gasten in
een publiek debat. Ik heb niet de indruk dat er veel veranderd is
sinds het VB in mei 1979 werd gesticht. Ze dragen nu wel allemaal een
wit hemd en das, maar de hatelijke grimas op hun gezicht is nog net
dezelfde als in hun beginjaren.

Mvg,

Louis Van Brussel
http://www.verzet.org
kjetil
2006-07-16 19:14:52 UTC
Post by Louis Van Brussel
[...]
:-D
vooral dat hopeloze in debatten vind ik prachtig als vermelding!
dat merkte ik keer op keer tijdens studentendebatten in leuven als
annemans de vloer aanveegde met zijn tegenstanders.
idem met de tegenstanders van fdw in tv-debatten. het is duidelijk dat
de (top-) vlaams belangers absoluut niet kunnen debatteren.
wat een goede perceptie van de realiteit heb je toch, man.

Dreyfus
2006-07-15 14:39:31 UTC
On Sat, 15 Jul 2006 14:20:13 GMT, "..___!_/\\*..+!!_!'_____"
Post by ..___!_/\\*..+!!_!'_____
Ik stel vast dat de persoon achter de naam Dreyfus sinds korte tijd
dit forum en andere fora, onder meer op blogs, komt verwennen met zijn
geschrijf.
Lees jij maar de druksels van Copy Khan and Paste. :D

Ik ben de pesterijen van rechtsextremisten zoals jij wel gewend hoor,
ik doe dit al sinds dec 1995. Na een 100.000 postings en replieken, en
honderden pogingen om me monddood te maken, schiet er maar weinig meer
over op de forums waar ik nog van onder de indruk van kom. Probeer het
eens met een virtuele bazooka ofzo, maar schiet niet in je tenen. :D

Filip Dewinter in 1992: "Ik zeg U: geloof niet wat de kranten over het Vlaams Blok schrijven...
Geloof die vuilspuiterij niet, maar alleen wat wij in onze eigen tijdschriften schrijven!"
kjetil
2006-07-16 19:16:22 UTC
Post by Dreyfus
Filip Dewinter in 1992: "Ik zeg U: geloof niet wat de kranten over het Vlaams Blok schrijven...
Geloof die vuilspuiterij niet, maar alleen wat wij in onze eigen tijdschriften schrijven!"
de toenmalige sp vond dit ongetwijfeld ook... bleek dat vrt en "eigen
tijdschrift" eigenlijk hetzelfde is.

Dennis VG / WarlocK
2006-07-15 14:58:42 UTC
On Sat, 15 Jul 2006 14:20:13 GMT, ..___!_/\*..+!!_!'_____ wrote:

(...)
Post by ..___!_/\\*..+!!_!'_____
Ik stel voor dat we zijn pogingen in het vervolg links laten liggen,
ze liggen daar goed :)
Dreyfus is onder andere thePiano en nog enkele namen.
Dit doet hij enkel en alleen om killfilters te ontlopen.
Post by ..___!_/\\*..+!!_!'_____
Hoogtepunt in de Koran: De ontmaagding van de 9-jarige Aisha.
http://users.pandora.be/dvg/
Dreyfus
2006-07-15 15:26:32 UTC
On Sat, 15 Jul 2006 14:58:42 GMT, Dennis VG / WarlocK
Post by Dennis VG / WarlocK
(...)
Post by ..___!_/\\*..+!!_!'_____
Ik stel voor dat we zijn pogingen in het vervolg links laten liggen,
ze liggen daar goed :)
Dreyfus is onder andere thePiano en nog enkele namen.
Dit doet hij enkel en alleen om killfilters te ontlopen.
Fout. Ik heb mijn nicknaam alleen gewijzigd om Googelaars die het niet
kunnen laten mij te bashen een halve straatlengte voor te blijven. Ik
ben één van de fanatiekste gebruikers van Google vandaar dat ik besef
dat Google zich ook tegen jezelf kan keren. Google slaat alles op wat
je ooit op het internet hebt gezet. Zoals je ziet haalt die anonieme
nitwit van hierboven met gemak via Google een topic aan van drie jaar
oud. Vandaar die kleine wijziging èn met succes. Enkel diegenen die
mij nog kennen van vroeger onder thePiano, herinneren zich mij nog, de
Googelaars heb ik op het verkeerde been geplaatst. Binnen twee maanden
kies ik weer een nieuwe nick, en dat zal nu elk kwartaal gebeuren
enkel en alleen om Google te omzeilen en hou ik aldus altijd een
virtuele 'slag om de arm'. Je kan niet zeggen dat ik niet eerlijk met
je ben. Voila, zo heb je weer iets geleerd. Zonder dank.
Dennis VG / WarlocK
2006-07-15 15:37:29 UTC
Post by Dreyfus
On Sat, 15 Jul 2006 14:58:42 GMT, Dennis VG / WarlocK
Post by Dennis VG / WarlocK
(...)
Post by ..___!_/\\*..+!!_!'_____
[...]
De reden voor de nickchanges is dus omdat ze je bashen?
Als iedereen zo denkt, dan zou het hier proper worden.
Het is nogal een goedkope uitvlucht, vooral als je iedere keer aangeeft
dat je Pi bent. Als je er niet tegen kan dat ze je bashen, dan hou je je
identiteit geheim iedere keer je veranderd, en loop je er niet steeds mee
te koop.
Ik weet eigenlijk niet wat het probleem is dat men "basht" ... kun je dat
eens uitleggen?
--
Hoogtepunt in de Koran: De ontmaagding van de 9-jarige Aisha.
http://users.pandora.be/dvg/
Zafio
2006-07-15 16:05:37 UTC
On 2006-07-15 17:37:29 +0200, Dennis VG / WarlocK
Post by ..___!_/\\*..+!!_!'_____
[...]
thePiano mag nog tig keer van nick veranderen, het zal niet baten. Zijn
vulgaire schrijfsels zullen hem altijd verraden. Maar zoals Dennis
terecht opmerkte, die nick-wissels dienen enkel om de killfilters te
omzeilen. Z'n geleuter over het omzeilen van Google is praat voor de
vaak. thePiano zit verlegen om aandacht, krijgt die na een tijdje niet
meer omdat iedereen hem in z'n killfilter pleurt en kiest dan een
andere nick. Nog nooit is het bij hem opgekomen, dat mocht hij de
discussie op een eerlijke manier voeren, het niet nodig zou zijn om van
nick te wisselen. Als iemand mij in z'n killfilter gooit ga ik dat niet
trachten te omzeilen door een andere nick te kiezen, om de heel
eenvoudige reden dat ik hier niet post om zieltjes te winnen of om
iemand van mijn eigen gelijk te overtuigen. Bij thePiano is dat
blijkbaar anders.
Mvg, Zafio
Dreyfus
2006-07-15 16:13:50 UTC
Post by Zafio
[...]
Onnozele prietpraat. Als het enkel om de killfilter is te doen, zou ik
hier na elke post of repliek mijn nick moeten veranderen. Want er
slechts een kleine klik met de mouse nodig en je staat er telkens weer
in.

Tenandere, uit ervaring weet ik toch dat killfilters op forums weinig
efficient zijn. Andere gebruikers quoten toch de citaten van hen die
jij in je killfilter hebt geplaatst, zodat je toch leest wat je niet
wenst te lezen. Uiteindelijk haalt de nieuwsgierigheid het toch altijd
van het gezond verstand. De afgelopen maand heb ik niemand in mijn
killfilter zitten, maar wel in mijn hoofd.

Google is andere koek. Dat is denken op middellange en lange termijn,
jaren dus. Hier op dit forum verdwijnen bij mij topics al na dertig
dagen. Dat kan ik persoonlijk zo instellen. Op Google blijft dat jaren
staan, en daar heb ik niks in te zeggen of te regelen.

Maar geloof gerust wat je wilt, gedachten zijn vrij.
VHfc
2006-07-15 23:17:29 UTC
Post by Zafio
thePiano mag nog tig keer van nick veranderen, het zal niet baten.
Dat klopt.
Post by Zafio
Z'n geleuter over het omzeilen van Google is praat voor de
vaak.
Dat klopt, Google is your ennemy.
Post by Zafio
thePiano zit verlegen om aandacht, krijgt die na een tijdje niet
meer omdat iedereen hem in z'n killfilter pleurt en kiest dan een
andere nick.
Dat klopt niet, zie 1,2,3,
Post by Zafio
Nog nooit is het bij hem opgekomen, dat mocht hij de
discussie op een eerlijke manier voeren, het niet nodig zou zijn om van
nick te wisselen.
Het is niet HVM's bedoeling om een "eerlijke discussie" te voeren. Hij
heeft dat nog eens bevestigd in zijn openings-statement.
Post by Zafio
Mvg, Zafio

In jouw plaats zou ik in dit geval maar m'n mond houden. En dat meen ik
anoniempje. Ik zeg wel, in dit geval ;-)

VHfc
Fullator
2006-07-16 00:12:42 UTC
Post by Zafio
Z'n geleuter over het omzeilen van Google is praat voor de
vaak.
Dat klopt, Google is your ennemy.
Your enigma?
Your enema?
Post by Zafio
[...]
Post by Zafio
Mvg, Zafio
Vitae forma vocatur Fullator <***@forget_it.telenet.be>, die Sun,
16 Jul 2006 00:12:42 GMT, in littera
Post by Fullator
Post by Zafio
Z'n geleuter over het omzeilen van Google is praat voor de
vaak.
Dat klopt, Google is your ennemy.
Your enigma?
Your enema?
Assy situation indeed... :-)
Post by Fullator
Post by Zafio
[...]
Post by Zafio
Mvg, Zafio
Post by Fullator
Post by VHfc
Dat klopt, Google is your ennemy.
Your enigma?
Your enema?
Zolang het maar geen enema is.

VHfc
Fustigator
2006-07-16 13:54:11 UTC
Vitae forma vocatur "VHfc" <***@gmail.com>, die 16 Jul 2006
05:40:53 -0700, in littera
Post by VHfc
Post by Fullator
Post by VHfc
Dat klopt, Google is your ennemy.
Your enigma?
Your enema?
Zolang het maar geen enema is.
"Il l'a dans l'cul"? :-))
Post by VHfc
VHfc
Fusti
Dreyfus
2006-07-16 06:16:54 UTC
Post by VHfc
Post by Zafio
Z'n geleuter over het omzeilen van Google is praat voor de
vaak.
Dat klopt, Google is your ennemy.
Toch ene die het doorheeft. Als je onlangs de reportage over Google
hebt gezien op Canvas TV, over wat al mogelijk is en wat er allemaal
nog zit aan te komen, zou je voor minder de creeps krijgen.

Ps: wat zou de politieke voorkeur zijn van de Google techniekers?
Zafio
2006-07-16 10:22:46 UTC
Post by Zafio
thePiano zit verlegen om aandacht, krijgt die na een tijdje niet
meer omdat iedereen hem in z'n killfilter pleurt en kiest dan een
andere nick.
Dat klopt niet, zie 1,2,3,
Ik zie niet in waarom het niet zou kloppen.
Post by Zafio
Mvg, Zafio
In jouw plaats zou ik in dit geval maar m'n mond houden. En dat meen ik
anoniempje. Ik zeg wel, in dit geval ;-)
VHfc
En om welke reden zou ik mijn mond moeten houden? En moet ik onder de
indrik zijn omdat je een header post Hugo?
Ik ben lang niet zo anoniem als je denkt. Dat jij er nog niet achter
bent is mijn schuld niet.
Mvg, Zafio
Louis Van Brussel
2006-07-16 10:25:13 UTC
Post by Zafio
Post by VHfc
Dat klopt niet, zie 1,2,3,
Ik zie niet in waarom het niet zou kloppen.
Omdat je duidelijk maar weinig van de mechaniekjes van het internet
kent. Dat toegeven, zou al een goede stap in de richting zijn.

Mvg,

Louis Van Brussel
http://www.verzet.org
Zafio
2006-07-16 11:20:04 UTC
Post by Louis Van Brussel
Post by Zafio
Post by VHfc
[...]
Daar ga je weer: Ploink.
Ben ik weer een trimester van je gezeik verlost.
Mvg, Zafio
.Louis Van Brussel
2006-07-16 11:34:27 UTC
Post by Zafio
Post by Louis Van Brussel
Louis Van Brussel
http://www.verzet.org
Daar ga je weer: Ploink.
Ben ik weer een trimester van je gezeik verlost.
Als dat bevrijdend mag werken, ga je gang. :)

Mvg,

Louis Van Brussel
http://www.verzet.org
VHfc
2006-07-16 12:43:33 UTC
Post by Zafio
Ik ben lang niet zo anoniem als je denkt. Dat jij er nog niet achter
bent is mijn schuld niet.
Ik ben er al lang achter, mag ik het zeggen, Rudyard? ;-)

VHfc
Zafio
2006-07-16 12:56:58 UTC
Post by VHfc
Post by Zafio
Ik ben lang niet zo anoniem als je denkt. Dat jij er nog niet achter
bent is mijn schuld niet.
Ik ben er al lang achter, mag ik het zeggen, Rudyard? ;-)
VHfc
Je intuïtie laat je in de steek Hugo. Het is trouwens al de tweede keer
dat je me verkeerdelijk linkt aan Rudyard. Rudyard lijkt me trouwens
een puike kerel, dus zo erg vind ik het niet.
Mvg, Zafio
Rudyard Kipling
2006-07-16 13:40:36 UTC
Post by Zafio
Post by VHfc
Post by Zafio
[...]
Ja, dat kan ik bevestigen.
Hugo toch...
nice try
Post by Zafio
Rudyard lijkt me trouwens een puike kerel, dus zo erg vind ik het niet.
Hartelijk dank voor de ruime lofbetuigingen.
Ik geniet er volop van
VHfc
2006-07-16 15:45:15 UTC
Post by Zafio
Je intuïtie laat je in de steek Hugo.
Whatever.

VHfc
Karel Jansens
2006-07-16 14:39:06 UTC
Post by VHfc
Post by Zafio
Ik ben lang niet zo anoniem als je denkt. Dat jij er nog niet achter
bent is mijn schuld niet.
Ik ben er al lang achter, mag ik het zeggen, Rudyard? ;-)
Mis.
--
Karel "de Jazz" Jansens

"How can we dance when our earth is turning
"How do we sleep when our beds are burning"

(Midnight Oil - Beds Are Burning)

Comment: Invaders aren't always white...
VHfc
2006-07-16 15:39:49 UTC
Mis.
Just testing. Ik steek geen tijd in wie absoluut verstoppertje wil
spelen. So be it, whatever, tingnang nalang natin. Got btr thngs 2 do
po.

VHfc
uncle
2006-07-15 15:15:47 UTC
Post by ..___!_/\\*..+!!_!'_____
Beste posters,
'Personage', beste ..___!_/\*..+!!_!'_____, 'personage'.
Het personage Dreyfus heeft de laatste weken al méér zinnige zaken op bepol
gepost dan jij in pakweg een menschenleven ooit zou kunnen.
Ik raad je overigens de lectuur aan van mijn voortijdig overleden vriend
Daniël Robberechts' Tegen het personage,- tenzij je tot de grote groep
ongeletterde Behangers behoort.
(Wat me ten enenmale niet zoude verbazen.)
u.
abc
2006-07-15 16:19:22 UTC
Ik stel voor dat we zijn pogingen in het vervolg links laten liggen,
ze liggen daar goed :)
Eigen mening zekers ? Of mag dat niet meer van dat miljoen ?