Pedofielen in het Westen zijn kwaad op Rusland omdat Rusland hun jeugd met rust laat voor wat betreft seks!
Bert(AWRvB)
2019-07-03 02:46:53 UTC
Pedofielen in het Westen zijn kwaad op Rusland omdat Rusland hun jeugd
met rust laat voor wat betreft seks!

Er is een of andere rel over seks tussen het Westen en Rusland!

(Ik ben een hetero en het interesseert mij niet zo die waanzin die
mensen uitkramen omdat ze zogenaamd een andere seksuele geaardheid hebben!)

Rusland stelt dat volwassenen zelf kunnen beslissen maar dat kinderen
op dat gebied met rust moeten worden gelaten. De pedofielen in het
Westen zijn er kwaad over.

https://www.youtube.com/user/RussiaInsiderTV/featured

Ik merk op dat mensen die claimen een andere geaardheid te hebben dat
die meestal woedend worden op hetero's.
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
Ghingis Khan
2019-07-03 09:18:15 UTC
http://youtu.be/3rAU62JkPzs
    Ik merk op dat mensen die claimen een andere geaardheid te hebben
dat die meestal woedend worden op hetero's.
Dat die pedo's hun klep maar houden of
ze verliezen hun ballen en pisbuis, kunnen
dan gaan pissen zoals de vrouwtjes.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org