Oei-oei! Dàt gaat de N-VA zuur opbreken, vrees ik!
Strandkruier
2019-07-12 07:10:52 UTC
Jongens, toch! Wat is dat daar allemaal met diene Kris Van Dijck (neen, ik ken
die vent niet)?
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/07/11/de-kroniek-van-een-bewogen-vlaamse-feestdag-de-realiteit-overt/
De gazetten en de media zijn bezig om er 'n cocktail van te maken!! Ik vermoed
dat dit er niet goed uitziet voor de N-VA! Nog zo ene en de N-VA zal daarna wel-
licht de grootste niet meer zijn! Want dat werkt op de kiezers, daar ben ik zeker
van. Dat is trouwens iets wat ik al lang tegen mezelf zeg: als er een partij is
die teveel op de kap van een andere gaat zitten dan duurt het gewoonlijk niet
lang of die eerste partij wordt ook in haar bloot gat gezet. Zo gaat dat in de
politiek, hé? 'k Heb het nog niet anders geweten!
Voilà! En nu hebben jullie er hier weer 'n topic bij om over te raisoneren!
Norbert de strandkruier
PauL
2019-07-12 23:51:47 UTC
Post by Strandkruier
[...]
Volgens de redenering van p-magazine kan ik ook uwen vakbond
in zijn bloot gat zetten: Als er een dopper in het zwart gaat werken
pleegt de vakbond sociale fraude want het is de vakbond die hem
hielp bij het spoedig verkrijgen van een uitkering.

Dat dronken rijden heeft Van Dijck natuurlijk aan zichzelf te wijten.
Daarom 1 goede raad voor politici: Blijf zover mogelijk uit de buurt van
alcoholhoudende dranken en meisjes van plezier.
Strandkruier
2019-07-13 08:49:58 UTC
Post by PauL
Post by Strandkruier
[...]
Ik denk dat gij gewoon een vuile muil hebt! Bij mijn weten is een vakbond nooit
aangesteld geweest om gevallen sociale fraude op te sporen. Die taak is voorbe-
stemd aan de federale diensten ter bestrijding van sociale fraude. Trouwens, in
de tijd dat de werklozen nog gewoon elke dag moesten gaan stempelen was dat ook
niet zo! 't Was niet bij de vakbond dat die werklozen moesten zijn maar wel bij
mensen van de gemeente. Zelfs politieagenten deden die job. En hoe kan een vak-
bond op de hoogte zijn van elk geval van zwartwerk? De zwartwerkers gaan 't aan
't klokzeel gaan hangen, zeker? En tegenwoordig kan iedereen een melding doen
van zwartwerk over iemand aan de openbare diensten. Echter, ik zie nergens dat
daartoe ook de verplichting geldt.
https://www.vlaanderen.be/zwartwerk-en-sociale-fraude
Norbert de strandkruier
PauL
2019-07-13 10:55:26 UTC
Post by Strandkruier
Post by PauL
Post by Strandkruier
[...]
Ik denk dat gij stront in uw ogen hebt!
Post by Strandkruier
Bij mijn weten is een vakbond nooit
aangesteld geweest om gevallen sociale fraude op te sporen.
Kris Van Dijck *ook* niet en hij heeft zelfs geen uitkering betaald!
Hij heeft alleen KP aangemaand er wat spoed achter te zetten.
Post by Strandkruier
Die taak is voorbe-
stemd aan de federale diensten ter bestrijding van sociale fraude.
Juist en dat is pas 4 dagen na die bewuste mail gebeurd.
De kalender van p-magazine rammelt dus langst alle kanten.
Gelukkig was er nog een Vlaming die op de Feestdag van de Vlaamse
Gemeenschap een rit in de Tour wist te winnen.
Strandkruier
2019-07-13 11:44:30 UTC
Post by PauL
Post by Strandkruier
Post by PauL
Post by Strandkruier
[...]
Voilą! En nu hebben jullie er hier weer 'n topic bij om over te raisoneren!
[...]
Dat heb ik ook!
Post by PauL
Post by Strandkruier
[...]
So what?
Post by PauL
Post by Strandkruier
[...]
Ik weet zelfs niet eens wie die Vlaming was!
Norbert de strandkruier
PauL
Zo zijn de schrijfsels van p-magazine een intentieproces.
Strandkruier
2019-07-13 12:26:37 UTC
Post by PauL
Post by Strandkruier
Post by PauL
Post by Strandkruier
[...]
Zijt ge 't zeker? Komt er geen 'diepgravend onderzoek?' Zoals Jos D'Haese van de
PVDA graag zou willen?
Norbert de strandkruier
PauL
2019-07-13 22:42:15 UTC
Post by Strandkruier
Post by PauL
Gelukkig was er nog een Vlaming die op de Feestdag van de Vlaamse
Gemeenschap een rit in de Tour wist te winnen.
Ik weet zelfs niet eens wie die Vlaming was!
Dylan Teuns.
Ondertussen zal je Thomas De Gendt ook wel kennen.

Morgen in uw gazet: "Als zelfs de Tourbaas buigt en zijn hoed afdoet, dan
besef je hoe uniek deze prestatie van Thomas De Gendt is."

De Vlaamse leeuwen laten hun klauwen zien!
PauL
2019-07-15 20:40:52 UTC
Post by PauL
Post by Strandkruier
Post by PauL
[...]
Morgen alweer in Norbert zijn gazet:

Concurrentie en Van der Poel feliciteren Van Aert:
"Holy shit. Ik was eigenlijk voor hem aan het supporteren"

Strandkruier
2019-07-13 07:05:11 UTC
Post by Strandkruier
[...]
Ik vond hier:
https://p-magazine.be/vlaams-parlementsvoorzitter-betaalde-meisje-van-plezier-met-uw-centen/
het laatste ge-updated artikel daarover van P-magazine.
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-07-13 07:55:21 UTC
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
[...]
Fout van Pmag.

Eens de centen in de partijkas zitten zijn ze niet meer van ons.

Om het even welke taks betaald en hij is niet meer van ons.

Btw betaald ? Is niet meer van ons.

Gans de staat en zijn dienaren leven op onze kap, zegt Pmag
daar niets van ?

btw: Pmag leeft ook op de kap van ons welke hem koopt, en btw
betaal je er ook bij.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-07-13 08:07:14 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
[...]
En *gij* leeft toch ook op de kap van wie ge uw tapijten verkoopt, Dzjies?
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-07-13 11:30:45 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
[...]
Samen met mij verdienen wij hier onze boterham,
en de staat is de enige bekende rover bij ons.

Moesten ze durven ze maakten ons allemaal arm.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-13 13:12:56 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
[...]
Zolang er staatsschuld is, betalen we te weinig.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-13 15:01:36 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
--
Norbert de strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
--
[...]
Ha, dat is ook waar, we zijn al arm.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-13 15:43:03 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
--
Norbert de strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
--
[...]
Een betere verdeling van de kosten kan ook helpen.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Strandkruier
2019-07-13 16:17:33 UTC
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Moesten ze durven ze maakten ons allemaal arm.
Zolang er staatsschuld is, betalen we te weinig.
Ha, dat is ook waar, we zijn al arm.
Een betere verdeling van de kosten kan ook helpen.
Dat is een geldig argument, Buggy! Maar, och, hoe gaat ge zoiets klaarspelen,
hé? Ze zijn daar al tientallen jaren, zoniet eeuwen mee bezig en 't lukt nog
niet! Nu eens heeft den dienen tekort en daarna weer den anderen, en zo blijft
het duren, nietwaar?
Norbert de strandkruier
BugHunter
2019-07-13 18:10:59 UTC
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
Zolang de machthebbers geld hebben, zal het duren.
Met belastinghervorming kan al veel bereikt worden
maar hoe?
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-14 13:45:43 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
--
Norbert de strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
--
Post by Strandkruier
Zolang er staatsschuld is, betalen we te weinig.
Ha, dat is ook waar, we zijn al arm.
Een betere verdeling van de kosten kan ook helpen.
Wil je het beroep Politieker afschaffen ?
Zo *ja* dan heb je uw wens.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-14 14:37:59 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
--
Norbert de strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
--
Post by Strandkruier
Zolang er staatsschuld is, betalen we te weinig.
Ha, dat is ook waar, we zijn al arm.
Een betere verdeling van de kosten kan ook helpen.
Wil je het beroep Politieker afschaffen ?
Zo *ja* dan heb je uw wens.
We kunnen niet zonder. Maar het is te hopen dat ze
integer zijn.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Strandkruier
2019-07-13 08:58:36 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
[...]
't Spijt mij, Dzjies, maar ik vind uw uitleg nogal verward. Zijt gij soms in-
middels al niet 'n beetje te oud geworden om nog op ordelijke wijze aan deze
nieuwsgroep deel te nemen? Ikzelf word de invloed van de derde leeftijd ook al
gewaar als ik hier een tekst moet typen. Ik schrijf meer fouten dan vroeger!
Norbert de strandkruier
PauL
2019-07-13 10:55:35 UTC
Post by Strandkruier
[...]
Oeijejoei!

Lukt het nog om op pag.3 van uw gazet van vandaag te kijken?

--->
Met 28 zijn ze, de 90-plussers die nog altijd werken. Dat blijkt uit de
cijfers van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid. “Fouten maken? Iets
vergeten? Nooit!”, zegt de 93-jarige Lea Huygens, al 76 jaar aan de slag
als boekhoudster.
<---

Die was dus al 10 jaar aan het werken toen jij nog vloeibaar was!
Strandkruier
2019-07-13 12:10:10 UTC
Post by PauL
Post by Strandkruier
[...]
Boekhouden.. Dat is geen werken, hé? Stuurt ze maar 'n keer met 'n zak cement op
een stelling van 15 m hoog en laat ze daar eens wat steentjes metselen. Dàt zal
wel niet meer gaan, peins ik! Mijn eigen moeder was al 10 jaar dement toen ze
nog tien jaar jonger was dan die Lea Huygens nu is. Voor een vent en kinderen
heeft die madame Huygens nooit moeten zorgen en ze "werkt" nog slechts 4 halve
dagen in de week. En ze zijn met 28? Da's wel weinig, hé, op die ruim honderd-
duizend andere. Dat is maximum 0,028 % van alle 90-+ers!! En dààr houdt gij u
aan vast?
Gij zijt in mijn ogen zo zot als een mus! Gaat gij ook zo oud worden en nog wer-
ken? Hoe heet gij? Paul Maes? Ik kijk nu al elke dag in mijn krant naar de
overlijdensberichten om te zien of gij d'r niet bij staat!
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-07-13 11:33:38 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
[...]
Ik schrijf ook fouten, ik reken op win10 zijn checker.

Gewoon lezen wat er staat Norbert, we worden berooft
terwijl we erbij staan te kijken.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
D. Mokraat
2019-07-13 17:20:16 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
[...]
Uw checker is niets waard.
Hier is de mijne: berooft => beroofd.
--
D.

---
https://www.avg.com
Ghingis Khan
2019-07-14 13:47:26 UTC
Post by D. Mokraat
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
[...]
Hier is het berooft
Beroofd = berooft
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
D. Mokraat
2019-07-15 10:52:29 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by D. Mokraat
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
[...]
Sommige mensen zijn fier op hun eigen domheid.
--
D.

---
https://www.avg.com
D. Mokraat
2019-07-13 17:25:56 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
[...]
Onzin.
P-magazine wordt al sinds 2017 niet meer verkocht.
Het is alleen nog een website en een kanaal op facebook.
Als jij daar btw op betaalt, ben je wel heel dom.
--
D.

---
https://www.avg.com
PauL
2019-07-13 22:42:21 UTC
Post by D. Mokraat
Post by Ghingis Khan
[...]
Wat je vooral niet mag doen is op die bagger klikken:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Clickbait
Ghingis Khan
2019-07-14 13:48:12 UTC
Post by D. Mokraat
[...]