Zelfs prinsen doen mee aan coronafeestjes!
Strandkruier
2020-05-31 20:33:56 UTC
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200531_04977074
Awel, mijnheer Joachim, hoe komt het dat gij in Cordoba verzeild zijt geraakt?
Mocht dat wel? En g'hebt daar meegedaan aan een feestje van meer dan 15 man? En
ge zijt met corona thuisgekomen?
Vertelt ons dat allemaal maar 'n keer op be.politics!! Als ge 't goed uitlegt
zijn we misschien nog bereid om u te verstaan. En, neen, 't moet gijzelf zijn die
het ons hier komt uitleggen, niet één of andere ambtenaar die u vertegenwoordigt!
En, ge zijt bereid om de consequenties van uw gedrag ten volle te dragen? Ja,
goed, maar geen honderd keren, hé?
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2020-06-01 10:33:26 UTC
Post by Strandkruier
[...]
Prinsen hebben andere rechten.

Mocht jij een prins zijn mocht je
ook meegedaan hebben.

Ma ja, jij hebt geen kroontje.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2020-06-01 11:27:11 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
[...]
Bewijst mij dat allemaal 'n keer, Dzjies!
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2020-06-01 12:18:32 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
[...]
Wat een prins is, zijn vader is de koning.
Toch klaar en duidelijk.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2020-06-01 12:30:00 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
[...]
Bijlange niet! Zijn de rechten van een prins gelijk aan die van zijn vader? Be-
wijst mij dat eens onder de huidige wetgeving. A.u.b: klaar en duidelijk!!!
Norbert de strandkruier
Strandkruier
2020-06-01 12:38:47 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
[...]
En? Wat met het volgende?
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/05/31/prins-joachim-excuses/
Ik denk dat ge djam zit met uw redenering, Dzjies!
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2020-06-02 07:31:18 UTC
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
[...]
We gaan een bank beroven Norbert.

Mocht het mislukken, dan bieden wij onze excuses aan, en gaan terug naar
huis.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2020-06-02 09:09:00 UTC
Post by Ghingis Khan
We gaan een bank beroven Norbert.
Mocht het mislukken, dan bieden wij onze excuses aan, en gaan terug naar
huis.
Ja, ik zie het al. Als het Vlaams Belang wint in de volgende verkiezingen zal het
ook zijn van "Vive la Belgique" en daar zal het bij blijven, net zoals het zo was
met de N-VA.
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2020-06-02 07:28:46 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
[...]
Wetgeving ?
Wetgeving is voor de kleine man.
De elite vaagt er hun gat mee af.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2020-06-10 14:03:11 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
[...]
Wat zeidt gij daar, Dzjies? Wetgeving is er voor de kleine man?
Wel, lees het volgende dan maar eerst eens:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200610_04987271?utm_campaign=webpush&utm_medium=push&utm_source=nb
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2020-06-10 16:12:57 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
[...]
Boete ? Die betaal jij,met uw belastingen

Ja ja, die betalen ttz de regering betaald.

Die kerels en familie zijn onschendbaar.

Het mag er staan zoveel maal als je wilt, die krijg jij niet in de doos.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2020-06-10 16:26:40 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
[...]
*Ik* geloof ook niet alles wat gij zegt, zulle, Dzjies!
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2020-06-10 17:44:22 UTC
Post by Strandkruier
[...]

[...]