nu ook problemen met marokkanen in belgisch zwembad
Hein met de zeis
2019-07-05 16:52:11 UTC
https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/113931/Nu-ook-identificatieplicht-in-Belgisch-zwembad-vanwege-overlast-jongeren
--
Ghingis Khan
2019-07-05 17:29:05 UTC
Post by Hein met de zeis
https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/113931/Nu-ook-identificatieplicht-in-Belgisch-zwembad-vanwege-overlast-jongeren
Kom kom, het zijn toch maar *jongeren*, dat men daar ook
al niet tegen kam, het is ver gekomen.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-07-05 18:16:05 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/113931/Nu-ook-identificatieplicht-in-Belgisch-zwembad-vanwege-overlast-jongeren
Kom kom, het zijn toch maar *jongeren*, dat men daar ook
al niet tegen kam, het is ver gekomen.
Natuurlijk! Toen ik, nog in de jaren '60 van de vorige eeuw, op de technische
school zat, moesten wij elke week in één van de twee verplichte lesuren gaan
zwemmen in het zwembad van Eeklo (wij werden toen met een bus opgehaald). Ik
weet nog dat er toen nog jongeren aangeklaagd werden omdat zij, bij het omkleden
"onder 't muurken" hadden gekeken in de kleedkamers. Toen was de scheiding tus-
sen de kleedkamers van de jongens en die voor de meisjes niet erg strikt! En
die jongens werden hierop ernstig aangepakt en het waren zeker geen Marokkanen!
Want die heb ik in het zwembad toendertijd nooit gezien! Het waren dus autoch-
tone Belgische jongeren!
Ik vraag me af wat Wilders in zijnen jongen tijd zelf ooit allemaal uitgestoken
heeft!!! Dàt zullen we wel niet mogen weten, zeker? Een mens moet nu toch een
beetje de scheiding kunnen maken tussen de jeugdjaren en het volwassendom! Maar,
ja, Olland is ook Olland, hé? Ik ken dat land al 'n beetje want ik woon in de
grensstreek. Mijn overgrootvader langs moeders kant was zelfs 'n Zeeuws-Vlaming!
Norbert de strandkruier
Hein met de zeis
2019-07-05 18:26:39 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
u bent gestoord. hoe durft u de jeugd van vroeger gelijk te stellen met
de nageboortes van het geitenvolk ?

Strandkruier
2019-07-05 18:30:55 UTC
Post by Hein met de zeis
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
En van welk soort volk zijt *gij* een nakomeling? Van 'n hoop haringvreters!
Norbert de strandkruier
Hein met de zeis
2019-07-05 19:04:27 UTC
Post by Strandkruier
Post by Hein met de zeis
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
mijn voorouders kwamen uit noord frankrijk en zij via belgie
uiteindelijk op de veluwe terechtgekomen

Ghingis Khan
2019-07-06 08:44:38 UTC
Post by Strandkruier
Post by Hein met de zeis
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Doch die bepotelen niet de meisjes.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-07-06 10:01:41 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Hein met de zeis
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Ik ben daar nog zo zeker niet van, Dzjies. Tot vóór de zaak Dutroux volop los-
barstte waren er in Olland nog sexboekskes te krijgen waarin ge nog contact-
adressen kondt vinden om aan pedofiele porno te geraken. En bepotelen de Olland-
sche jongelingen de meiskes niet? Ik zou daar sterk aan twijfelen. Mij maakt ge
niet wijs dat ze in één generatie deftiger geworden zijn dan vroeger, hoor! Zijt
gij ooit jong geweest? Natuurlijk wel! Wel, vertelt ons dan maar 'n keer wat dat
*gij* allemaal uitgestoken hebt met de meiskes. Neen, 'k ga het niet voortver-
tellen!
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-07-06 13:35:36 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Hein met de zeis
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Ik heb niets uitgestoken bij meisjes, wel in
mijn echtgenote gestoken ;-)
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-05 19:07:17 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Onder het muurken door kijken is iets anders dan
aanranden.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Strandkruier
2019-07-05 19:52:03 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Ik weet dat, Buggy! Maar, het begint èrgens, hé? Zou Wilders zelf ook niet onder
't muurken gekeken hebben toen hij jong was? Vraag het hem misschien eens!
Norbert de strandkruier
BugHunter
2019-07-05 23:08:03 UTC
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Helemaal geen punt of probleem. Maar bij aanranden
ga je een grens over, en dat kan niet getolereerd
worden. Dat zijn geen kwajongensstreken.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Strandkruier
2019-07-06 06:59:56 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Maar bij die jongeren is het wel "groepsgedrag," hé, Buggy? En dat komt nogal
eens voor. Zo te zien wist men al langer te vertellen over het gedrag van die
Marokkaantjes, daar in Koewacht en Beveren. Heeft men de ouders van die jongeren
op de hoogte gebracht? Zoals gezegd komt dat nog voor en niet alleen onder Ma-
rokkaanse jongeren. Ik ben er zelf nog het slachtoffer van geweest toen ik nog
op de lagere school zat en de bende die me bedreigde waren zelfs jongelingen uit
mijn buurt. Mijn moeder is op haar fiets nog met me meegereden naar school om me
te beschermen. Maar het bleef duren en het is maar gestopt vanaf het ogenblik
dat die jonge kerels vaststelden dat ik mijn vuisten wist te gebruiken. Ik zou
het effectiever vinden om ook de slachtoffers eens te leren om zich wat beter te
verdedigen tegen zulk gedrag. En in mijn geval wisten de ouders van die ambetan-
teriken ook van niets. Was dàt maar het geval geweest want die ouders hadden
prachtig kunnen ingrijpen omdat ze zelf geen doetjes waren (ik kende die ook).
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-07-06 08:47:08 UTC
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Juist Norbert, pakt ze aan, mept erop, zo komen ze te weten
waar hun plaats is.

Ipv bruin, purper en blauw meppen.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Jef
2019-07-06 11:15:00 UTC
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Zo heb ik vroeger ook van die platbroeken gekend van wie de moeder mee
naar school moest rijden. Daarom dat ge nu zo gefrustreerd bent. Maar
wel tegen iedereen hier een groot bakkes opzetten.
Strandkruier
2019-07-06 12:43:11 UTC
Post by Jef
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Waarom zou ik gefrustreerd zijn? Ik heb de bedreigingen van die buurjongens zelf
kunnen afstoppen en mijn moeder is maar één keer met mij meegereden naar school.
Als er hier één is die recht heeft om een groot bakkes op te zetten dan ben ik
het wel! Wie weet waart gij zelf geen platbroek! Ik heb immers al lang die in-
druk van u!!
Norbert de strandkruier
Jef
2019-07-07 08:54:05 UTC
Post by Strandkruier
Post by Jef
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
En ik had al lang de indruk dat er psychologisch iets niet in orde was
bij u, en nu merk ik dat het al een frustratie is vanuit uw jeugd.
Volgens mij werd gij gepest omdat ge te betweterig bent.

BugHunter
2019-07-06 11:24:10 UTC
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Als meisje alleen of met twee begin je niks tegen
een groep aso marokkanen.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Strandkruier
2019-07-06 12:30:41 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
In een zwembad zijt ge als meisje altijd alleen, zeker?
Norbert de strandkruier
BugHunter
2019-07-06 13:13:37 UTC
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Een groep meisjes wordt wel met rust gelaten, maar
er zijn er ook alleen of met twee.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-06 13:42:31 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Dan moet die groep inspringen en de koppen slaan
tot ze blijven liggen, geen last meer van marocs
in dat zwembad.

1 pandoering is genoeg.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Ghingis Khan
2019-07-06 13:40:43 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Dat ligt aan de tegenwoordige Nederlanders welke zich
gedragen al laffe honden.

Ze doen in hun broek terwijl ze weglopen.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Ghingis Khan
2019-07-06 08:43:47 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Kijken doet niemand pijn, maar afblijven daar heeft
die bruine maroc crapuul een probleem mee.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-07-06 09:41:25 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
[...]
Ik weet het, Dzjies. Maar, hoe komt dat? Omdat ze in een bende zitten. Dan voe-
len ze zich sterk en ze maken mekaar zot met allerlei vertelselkes die ze hier
en daar oprapen. Daarom ben ik sterk voor de tussenkomst van de ouders van die
deugnieten. Opdat deze de bendevorming kunnen breken door die jongens kort te
houden. En gewoonlijk zijn het de ouders nog alleen van wie zij nog iets kunnen
aanvaarden. En zonodig moeten ook die ouders aangepakt worden maar ik denk dat
dit niet nodig zal zijn. Ik neem aan dat een Marokkaanse ouder ook geen zacht ei
is.
Norbert de strandkruier
wugi
2019-07-06 16:42:20 UTC
Post by Strandkruier
[...]
Nog niet gehoord van "l'abandon parental" qua opvoeding? De ouders doen
niets aan de opvoeding, ze verwachten dat de school daarvoor zorgt, al
gaan ze er zelf nogal rap herrie schoppen zodra ze vinden dat die wat te
streng wordt... Tenminste als hun ado's al op school zitten, en niet op
straat voor hun eigen "opvoeding" zorgen.

Bovendien compenseren die ado's zo een ander aspect van hun schizofreen
wereldbeeld: hun zussen vallen ze lastig als die wat te vrij willen
leven, en bvb geen hoofddoek willen. En elke vrije meid die op straat of
zeg in een zwembad hun pad kruist vallen ze lastig als potentiële hoer.
Groeps- of bendegedrag? Met twee volstaat al voor zulk gedrag...
guido wugi
Strandkruier
2019-07-06 17:45:45 UTC
Post by wugi
Post by Strandkruier
[...]
Als ge daarmee "emotionele en pedagogische verwaarlozing door de ouders" bedoelt
dan kan ik u wel enigszins volgen. Maar ik weet daar eigenlijk weinig over. Hebt
gij daarover wat meer documentatie voor ons die ook te vinden is op het Inter-
net?
Ik ben zelf meer gewonnen voor de thesis van het groeps- of bendegedrag omdat ik
de uitwassen daarvan zelf heb meegemaakt en de betrokken families kende. Maar,
goed: ik waardeer uw bijdrage!
Norbert de strandkruier
Jef
2019-07-07 08:51:09 UTC
Post by Strandkruier
Post by wugi
Post by Strandkruier
[...]
Waddist kruierken, een nieuwe vriend gevonden? Nog een berichtje of 2
en dan kan hij weer uw kloten kussen zeker?
BugHunter
2019-07-05 19:05:26 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Hein met de zeis
https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/113931/Nu-ook-identificatieplicht-in-Belgisch-zwembad-vanwege-overlast-jongeren
Kom kom, het zijn toch maar *jongeren*, dat men daar ook
al niet tegen kam, het is ver gekomen.
En als jouw dochter daar is aangerand?
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-06 08:49:51 UTC
Post by BugHunter
Post by Hein met de zeis
[...]
Die krijgt de raad al zeer vroeg:
Voor je naar een open zwembad gaat, 100 uren
karate les, anders blijf je thuis.

Een goed middel is, het knietje in de ballen.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-07-06 10:05:18 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Hein met de zeis
[...]
Dat vind ik nog niet eens zo slecht gezien van G.K.!
Norbert de strandkruier
Manok62
Juist en dan wordt ze door die andere 20 Morocs uitgewoond...
Ghingis Khan
2019-07-06 13:37:23 UTC
Post by Manok62
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Hein met de zeis
[...]
Dat is het probleem, maar met een 9mm aan boord ga je
ze alle 20 zien lopen.

(in de papa zijn zak die 9mm)
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Manok62
Jep FN van hier om de hoek :-)
BugHunter
2019-07-06 11:28:37 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Hein met de zeis
[...]
Tegen een grote groep begint ze niks.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Strandkruier
2019-07-06 12:33:42 UTC
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Hein met de zeis
[...]
Hoe groot was die groep, daar in Koewacht, dan wel, Buggy?
Norbert de strandkruier
Frans Balkon
2019-07-06 14:11:54 UTC
Post by BugHunter
En als jouw dochter daar is aangerand?
Voor je naar een open zwembad gaat, 100 uren
karate les, anders blijf je thuis.
Een goed middel is, het knietje in de ballen.
Tegen een grote groep begint ze niks.
Nou, de dochtertjes van opoe Phillips66 konden er per dag wel veertig
hebben die er overheen gingen. Daar waren ze door opoe op getraind en
dus nooit klachten gehad heb ik begrepen.
Hein met de zeis
2019-07-06 15:19:05 UTC
Post by Frans Balkon
Post by BugHunter
[...]
een er van zit nu tussen de kerels van de brandweer in amstelveen.opoe
postte een keer een foto van die klub na een braand die ze geblust hadden

Frans Balkon
2019-07-06 23:55:39 UTC
Post by Hein met de zeis
Post by Frans Balkon
Post by BugHunter
[...]
Ik zou graag zien dat opoe zijn familie er buiten laat. Het lijkt me dat
zijn familie er ook zo over denkt als ze tenminste een beetje verstand
hebben en hun privacy koesteren.
Manok62
2019-07-05 19:07:51 UTC
Post by Hein met de zeis
https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/113931/Nu-ook-identificatieplicht-in-Belgisch-zwembad-vanwege-overlast-jongeren
Daar waren juist de grootste (niet benoemde) problemen.