Glazen huis.
Sapis
2011-12-26 08:15:15 UTC
Lovend initiatief; effe een paar vragen in de marge, voor de insiders.

Wie betaalt die organisatie? Wie betaalt de gulle gift van l.000.000 Euro
van de eerste minister?.

Zijn dat allemaal vrijwilligers?

Emiel
PauL
2011-12-26 09:15:11 UTC
Post by Sapis
Lovend initiatief; effe een paar vragen in de marge, voor de insiders.
Wie betaalt die organisatie? Wie betaalt de gulle gift van l.000.000 Euro
van de eerste minister?.
Dat komt van het departement ontwikkelingssamenwerking.
M.a.w.: geld dat toch wordt uitgegeven, net als die 300.000
van de Vlaamse regering.
Post by Sapis
Zijn dat allemaal vrijwilligers?
Ik vond dat Di Rupo met zijn Nederlands spraakgebrek vrijwillig
meehielp aan het rekken van de ontknoping :-/
Ghingis Khan
2011-12-26 09:21:07 UTC
Post by Sapis
Zijn dat allemaal vrijwilligers?
Ik vond dat Di Rupo met zijn Nederlands spraakgebrek vrijwillig
meehielp aan het rekken van de ontknoping :-/
En dat gaat dienen om WC potten te zetten in de woestijn.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Illuminatus
2011-12-26 11:12:54 UTC
Post by PauL
Dat komt van het departement ontwikkelingssamenwerking.
M.a.w.: geld dat toch wordt uitgegeven, net als die 300.000
van de Vlaamse regering.
Dat geld komt hier in Cagayan de Oro (de zwaarst getroffen stad) /nooit/
aan, tenminste niet bij de getroffenen. De Vlomssche regeerink kon het
net zo goed verbranden.
Ghingis Khan
2011-12-26 09:20:11 UTC
Post by Sapis
[...]
Allemaal vrijwilligers, net zoals in Nederland.

http://www.wereldburgers.tv/2010/03/16/salarissen-goede-doelen-onderzocht/

Opletten met "geen loon maar onkosten vergoeding" , dat kan meer
zijn dan 100.000 euro, veel meer.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Yaris
2011-12-26 12:30:05 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Sapis
[...]
Alle verdachtmakingen zijn goed om ook maar gene rotte euro te moeten
geven hé krapuul.
KITT
2011-12-26 15:07:58 UTC
Post by Yaris
Alle verdachtmakingen zijn goed om ook maar gene rotte euro te moeten
geven hé krapuul.
De minister geeft mijn deel al, waarom zou ik dan nog iets extra moeten
geven?
ceecee
2011-12-26 23:21:10 UTC
Post by KITT
Post by Yaris
Alle verdachtmakingen zijn goed om ook maar gene rotte euro te moeten
geven hé krapuul.
De minister geeft mijn deel al, waarom zou ik dan nog iets extra moeten
geven?
Inderdaad, de minister krijgt mijn deel al.. dat zit zeker in dat
miljoen.

En ik zal graag iets bijdragen als er volgende keer een aktie is voor
sukkels die hier geboren zijn en alleen vloms spreken... en met het
groot schijt zitten omdat hun toekomst er niet gezond uit ziet.
Omdat ze al van school zijn en nog steeds geen werk en woonst hebben
Ofwel omdat hun baas, na 20 jaar met hun job naar Slovenie of Polen
trok...
Of omdat ze, alhoewel ze per dag 25 km op en af rennen met patienten,
tot hun 65ste mogen werken... odf ze kunenn gaan stempelen... Voor
eventjes en dan OCMW-en...

Ik wil graag bijdragen...
Maar niet omdat er in de broesse wat zwartjes met buikloop zitten...

Dat, dames en heren, is een zorg voor den Hottentot die ginder de plak
zwaait !
Of hij Kabila of Sjieke-daisy heet is mij Scheiss egaal !

Dat hij zelf zijn stront opkuist, maar niet met mijn euro.

ceeecee
Strandkruier
2011-12-27 00:04:16 UTC
On Mon, 26 Dec 2011 15:21:10 -0800 (PST), ceecee
Post by ceecee
[...]
ceecee, binnen 10 jaar komt er 'n Hottentot UW stront opkuisen als ge
in uw hospitaalbed gescheten hebt!

Norbert de strandkruier & fruitkweker
ceeecee
ceecee
2011-12-27 00:32:06 UTC
Post by ceecee
[...]
Post by ceecee
ceeecee- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
- Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -
Ga kakken !
Ghingis Khan
2011-12-27 00:45:57 UTC
Post by ceecee
[...]
Vergeet dat maar Norbert, niet toegestaan door de koran.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2011-12-27 09:10:34 UTC
On Tue, 27 Dec 2011 01:45:57 +0100, "Ghingis Khan"
Post by Ghingis Khan
Vergeet dat maar Norbert, niet toegestaan door de koran.
Niet toegestaan door de Koran? Goed, dan kon IK zijn gat afkuisen en
zal IK hem pampers aandoen. Dat zal hij zo graag niet hebben!

Norbert de strandkruier & fruitkweker
Ghingis Khan
2011-12-27 09:19:45 UTC
Post by Ghingis Khan
[...]
Veel geblaat weinig wol Norbert.
Doen, zou ik zeggen en rapport uitbrengen.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2011-12-27 12:14:12 UTC
On Tue, 27 Dec 2011 10:19:45 +0100, "Ghingis Khan"
Post by Ghingis Khan
Veel geblaat weinig wol Norbert.
Doen, zou ik zeggen en rapport uitbrengen.
Rapport uitbrengen?
Aha?..
Ge peinst dus dat hij met 'n poort zit zo groot als diè van de
Berendrechtsluis?
't Zou kunnen..

Norbert de strandkruier & fruitkweker
Ghingis Khan
2011-12-27 17:52:25 UTC
Post by Ghingis Khan
[...]
Ik wacht op je rapport Norbert ;-)
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
ceecee
Gij blijft van gat af Norbert... droom maar verder...
Marco Polo
2011-12-28 18:22:35 UTC
Post by ceecee
[...]
Dat kan goed zijn, maar dan zal het met zijn eigen euro zijn, waar hij lang
en hard voor gewerkt heeft.
Strandkruier
2011-12-28 19:47:23 UTC
On Wed, 28 Dec 2011 19:22:35 +0100, "Marco Polo"
Post by Marco Polo
Dat kan goed zijn, maar dan zal het met zijn eigen euro zijn, waar hij lang
en hard voor gewerkt heeft.
Zijt gij zeker dat ceecee ooit gewerkt heeft? Pas op wat ge nu zegt,
eeh!! Of morgen scheldt hij u misschien nog de huid vol!

Norbert de strandkruier & fruitkweker
ceecee
2011-12-28 20:24:06 UTC
Post by Marco Polo
[...]
Norbert...

Hier is mijn rapport...

Ik heb 45 jaar gewerkt...
Ik heb al mijn haar nog.
En sommige tanden in mijn mond zijn nog de originele.
Ik eet wat ik wil.
Rook niet (meer).
Ik pak één pil. Nee, niet die blauwe... Maar één om de trap
gemakkelijker op te geraken...
Ik heb hou te veel koolstof binnen als ik te snel adem.
Ik neem een Alca-Seltzer als mijn maag preutelt.
En drink alleen water als ik dorst heb.. en iets anders voor de smaak.
Ik heb dagelijks ne stijve...
En heb hier wekelijks vrouwen van 25 en van 25 jaar jonger op bezoek
die wel eens door een ouwe rukker wil gepakt worden, maar ze durven
het niuet vragen... Ze zouden graag gaan stoeffen dat ze het met een
ouwe vent gedaan hebben.. en overleefd hebben.
Ik kan al mijn rekeningen betalen.
Ik rij met een brave auto die niet veel of weinig onderhoud vraagt.
En woon op een gezellig appartement.
Er is hier juist een vrouwke buiten die mij nen toffe vond en 'vriend'
met mij wil zijn..
Ik zal haar volgende week eens rap leren dat dat niet bestaat vriend
zijn tussen man en vrouw.

Nee, volgende week krijgt ge daar geen rapport over.
:-)
ceecee
Strandkruier
2011-12-28 20:54:47 UTC
On Wed, 28 Dec 2011 12:24:06 -0800 (PST), ceecee
Post by ceecee
[...]
ceecee, ge zijt 'n zeveraar!
Zeggen dat ge dagelijks 'n stijve hebt!..
Goed, 'k ga niet zeggen dat 't geen waar is, maar ikzelf geloof daar
geen kloten van!

Norbert de strandkruier & fruitkweker
ceecee
2011-12-29 14:12:40 UTC
Post by ceecee
[...]
Norbert de strandkruier & fruitkweker- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
- Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -
Allé, om de twee dagen dan...
Mag ne mens eens niet een beetje overdrijven hier?
:-)
ceecee
Strandkruier
2011-12-29 18:04:56 UTC
On Thu, 29 Dec 2011 06:12:40 -0800 (PST), ceecee
Post by ceecee
Allé, om de twee dagen dan...
Mag ne mens eens niet een beetje overdrijven hier?
:-)
't Is al goed! Maar, als GIJ moet kunnen overdrijven mag IK dat ook
doen!!

ceecee
Ghingis Khan
2011-12-27 00:45:19 UTC
Post by KITT
Post by Yaris
[...]

---------------
Ik mag dus op je steun rekenen ceecee
Steun voor het Eigen Volk

Zoals het VB reeds tienrtallen jaren zegt:
Eigen Volk Eerst.

STEUN DE Z11.Z11.Z11-actie van Voorpost en stort nu op rekeningnummer:
979-2397632-88
Vzw Voorpost sociale actie.

Oproep Z11-Z11-Z11
Met de Z11-Z11-Z11-actie van Voorpost heeft u - en dat reeds meer dan dertig
jaar - een volwaardig alternatief om een sociale actie te steunen. Een
sociale actie voor mensen in nood van ons eigen volk.

a.. Met onze Z11-Z11-Z11-actie zorgt Voorpost ervoor dat enkele honderden
Vlamingen (vorig jaar 219), die in financiële nood verkeren, met de
eindejaarsfeesten een kerstpakket ter waarde van 50 euro ontvangen.

a.. De noodhulp van Voorpost gaat in de eerste plaats nog altijd naar
slachtoffers van de repressie. Verder naar families en personen uit de
Vlaamse beweging en tenslotte naar Vlamingen in materiële nood in de
volksbuurten van onze steden.

a.. Met de ontvangsten ondersteunen wij eveneens Vlaamse verenigingen die
getroffen worden door onheil (brand- en waterschade, politiek vandalisme).

a.. Eveneens ondersteunen we Vlaamse families actief in de Vlaamse beweging
die in financiële moeilijkheden komen wegens bv. operaties of een ander
probleem dat zware financiële gevolgen heeft voor het betrokken noodlijdende
gezin.

a.. Verder dient dit fonds voor het betalen van boetes, gerechts en
advokaatkosten van militanten die veroordeeld worden omwille van
verantwoorde politieke acties.

a.. De activiteiten van onze 'Huizen van Vlaamse solidariteit' werden
ondertussen uitgebreid met SOS- hulpploegen. Concreet wil dit zeggen dat,
wanneer nationalisten te kampen hebben met bv. overstromingen , brand, .
Voorpost een hulploeg zendt met het nodige materiaal om dadelijk de eerste
nood te helpen lenigen.

a.. Tenslotte zorgen wij voor gratis bijlessen voor kinderen van Vlaamse
families die dit zelf niet kunnen bekostigen.

Laat solidariteit onder Vlamingen geen ijdel woord zijn. Steun deze campagne
en maak er samen met ons ook dit jaar weer een groot succes van. In naam van
al diegenen die we, dankzij uw solidariteit en uw steun, in de maand
december een kerstpakket kunnen aanbieden, van harte dank!

Johan Vanslambrouck
Voorzitter

Luc Vermeulen
Actieleider

Liliane Verhulst
Beheer
Marco Polo
2011-12-28 18:25:38 UTC
Gij krijgt al meeeeeeeeeeeeeeeeeeer dan genoeg en dat omdat ge uw gans leven
niets gedaan hebt dan van het systeem geprofiteerd.
Boeffers werken niet maar krijgen er wel iets voor.
En later nog pensioen ook.
Dus, dat op zich is al meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer dan voldoende.
Tom De Moor
2011-12-26 16:16:00 UTC
Post by Yaris
Post by Ghingis Khan
Opletten met "geen loon maar onkosten vergoeding" , dat kan meer
zijn dan 100.000 euro, veel meer.
Alle verdachtmakingen zijn goed om ook maar gene rotte euro te moeten
geven hé krapuul.
'moeten geven' = definitie van solidariteit door rood (uit)gewas.

TDM
Ghingis Khan
2011-12-26 16:58:40 UTC
Post by Yaris
Post by Ghingis Khan
Post by Sapis
[...]
Dus de NGO"s sjoemelen met hun verdiensten ?
Zij krijgen nog meer ?
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org