NASA Mars Curiosity: Modderstroom op Mars veroorzaakte schade aan natuur/leven!
Bert(AWRvB)
2019-07-12 18:02:14 UTC
NASA Mars Curiosity: Modderstroom op Mars veroorzaakte schade aan
natuur/leven!

Op foto's gemaakt door Curiosity is een verwoesting te zien die
veroorzaakt moet zijn door een of meer modderstromen waarbij de omgeving
werd bedekt met modder. Er liggen ook schedels die op menselijke
schedels van wat op Aarde te vinden is lijken.

Ik heb voor de zekerheid nog wat foto's bekeken waarop modderstromen op
Aarde zijn te zien!

https://mars.jpl.nasa.gov/msl/multimedia/raw/?s=#/?slide=1282
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
Jos Bergervoet
2019-07-12 18:24:30 UTC
Post by Bert(AWRvB)
NASA Mars Curiosity: Modderstroom op Mars veroorzaakte schade aan
natuur/leven!
Nou, schade.. Er groeit nog genoeg op Mars, of niet dan?
Post by Bert(AWRvB)
    Op foto's gemaakt door Curiosity is een verwoesting te zien die
veroorzaakt moet zijn door een of meer modderstromen waarbij de omgeving
werd bedekt met modder.
Onzin! Ze hebben gewoon een stuk grond vrij van onkruid gemaakt en
dat zonder chemische bestrijdingsmiddelen. Van die Martianen kunnen
wij nog heel wat leren, Bert.
Post by Bert(AWRvB)
Er liggen ook schedels die op menselijke
schedels van wat op Aarde te vinden is lijken.
Maar het kan toch ook iets anders zijn? Weet je dit nu wel zeker?
Post by Bert(AWRvB)
    Ik heb voor de zekerheid nog wat foto's bekeken waarop
modderstromen op Aarde zijn te zien!
Tja.. dan moet het wel zo zijn, natuurlijk. Ik sta er versteld van!
Jos
Bert(AWRvB)
2019-07-14 19:27:51 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
De data die NASA heeft verzameld over Mars heeft bewijs opgeleverd dat
er op Mars nucleaire explosies zijn geweest. MSM media in NL weigeren om
de een of andere reden wetenschappers die dat verklaren aan het woord te
laten.
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)