Politici vertrouwen mensen niet meer
Add Reply
Webmanneken
2019-10-08 18:16:49 UTC
Leterme in 2017: "ik ben ervan overtuigd dat er hier nog altijd een
potentieel is van 35 of 40 procent voor een christendemocratische
partij...".

Hij vergiste zich van godsdienst... lol
--
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.
Strandkruier
2019-10-08 19:24:39 UTC
Post by Webmanneken
Leterme in 2017: "ik ben ervan overtuigd dat er hier nog altijd een
potentieel is van 35 of 40 procent voor een christendemocratische
partij...".
Hij vergiste zich van godsdienst... lol
Ik denk eerder dat hij zich vergiste in de aard van de mensen, Webmanneken.
Want, wat in de zakenwereld geldt, geldt volgens mij ook in de politiek. Er is
een gezegde dat luidt:"De mensen willen bestolen worden!" De grootste dief zien
ze 't liefst! 't Is eigenaardig maar 't is al dikwijls bewezen geworden.
--
Norbert de strandkruier