Trump ? The best president ever.
Ghingis Khan
2019-09-01 12:15:07 UTC
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.volkinnood.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-09-01 13:01:59 UTC
Post by Ghingis Khan
https://ejbron.files.wordpress.com/2019/09/edxkngpxyaad09n.jpg?w=356&h=365
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.volkinnood.org
http://www.snowleopard.org
Weet gij wel goed wat gij zegt, Dzjies? De cijfers, die gij daar publiceert over
Obama zijn slechts de erfenis van het beleid van George Walker Bush, een repu-
blikein, net zoals Trump nu. Het economisch herstel van de V.S. na het jaar 2008
was al ingezet onder Obama. Ik weet dat omdat ik dagelijks de beurzen volg. De
volgende president van de V.S. zal misschien weer een democraat zijn maar zijn
eerste werk zal ook zijn van de rommel op te kuisen die Trump op economisch ge-
bied veroorzaakt heeft ondertussen.
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-09-01 14:57:25 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Obama heeft gekregen en
doorgeschoven.

Economisch ?
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-09-01 17:18:35 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
De markten kennen een cyclisch verloop, hé, Dzjies? 't Is gemakkelijk om als
president op uw borst te kloppen als ge toevallig tijdens het hoogtepunt re-
geert. En 't is dàt wat Trump doet. Want de economische experts zijn er momen-
teel helemaal niet gerust in. Is het u de laatste maanden nog niet opgevallen
dat het regent van berichten die een naderende recessie voorspellen? Ik zou
maar opletten want de hypotheekcrisis van de jaren 2007-2008 hebben ze ook twee
jaar van tevoren zien aankomen, weet ge? Dus al in 2005 werd daar in de V.S.
melding van gemaakt en ik heb die berichten toen ook gelezen. Er zijn nu nog
duizenden mensen die de gevolgen daarvan nog altijd aan 't uitzweten zijn.
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-09-01 18:42:01 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]

Dat is het resultaat van de experten.

USA first.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-09-01 19:15:30 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Ja's!! Z'hebben er naartoe gehad ook! En wij ook! Moest destijds Leterme niet
ingegrepen hebben dan was heel onze economie om zeep geweest.
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-09-02 11:06:26 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
De belzieke economie is al sinds 1830 om zeep.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-09-02 11:26:03 UTC
Post by Ghingis Khan
De belzieke economie is al sinds 1830 om zeep.
In 1830 waart gij nog niet geboren! Waarschijnlijk nog niet eens in 1930! Hoe
kunt gij dat dan weten?
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-09-03 12:28:48 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Geschiedenis Norbert, de hongersnood
in Vlaanderen is ook geschiedenis.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-09-03 14:10:06 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Natuurlijk! Maar Vlaanderen is er wel bovenop geraakt, hé? Dank zij de investe-
ringen die de Waalse rijkaards en beleggers van andere Franstalige landen hier
hebben gedaan! Vlaanderen zou zich beter eens goed bezinnen over wat het aan de
Franstalige landen te danken heeft gehad (en aan de Franstalige Vlaamse bour-
goisie!). Maar, vertelt dat maar eens, hé, in dat soort partijen gelijk die van
u en 't is op slag geen waar! Maar *ik* weet wel beter, hoor! Daarvoor heb ik
tijd van leven genoeg gehad.
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-09-04 08:53:44 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Franstaligen hebben steeds Vlaanderen uitgezogen.

De rest is teut.

De eerste cent van wallonie moet nog in Vlaanderen
toekomen.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
PauL
2019-09-04 14:38:45 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Pas maar op dat je als "wirkmensch" geen liesbreuk oploopt bij het
poepen van Franstalige bazen, in een verschrikkelijke spreidstand.
Als vakbondsman neem je het op voor de Vlamingen die
ginder gingen gaan zweten, toch?
Post by Strandkruier
Vlaanderen zou zich beter eens goed bezinnen over wat het aan de
Franstalige landen te danken heeft gehad
Je vergeet Leopold II voor de exploitatie van rubber met dwangarbeid en
extreme wreedheden in de Congo-Vrijstaat.
Post by Strandkruier
(en aan de Franstalige Vlaamse bour-
goisie!).
Waar jij je altijd laat aan vangen...

Beaulieu (bijvoorbeeld) werd vanuit het niets opgebouwd
door "Boer Clerck" , de zoon van een vlasboer in Wielsbeke.
Post by Strandkruier
Maar, vertelt dat maar eens, hé, in dat soort partijen gelijk die van
u en 't is op slag geen waar! Maar *ik* weet wel beter, hoor!
Moest je weten waarom de treinen hier links rijden, je zou beter
weten dan voor de zoveelste keer de Franstaligen op te hemelen.

"De reden dat in veel landen de treinen links rijden, is dat de spoorwegen
een Britse uitvinding zijn en in veel landen het spoorwegnet is aangelegd
met Brits kapitaal en met Britse ingenieurs. Die waren chauvinistisch
genoeg om de treinen aan de ‘goede’ kant van het spoor te laten rijden."

http://www.faqt.nl/vraag-en-antwoord/waarom-rijden-treinen-links-en-auto’s-rechts/
Manok62
2019-09-01 17:58:29 UTC
Sowieso...!
D. Mokraat
2019-09-02 08:43:21 UTC
Post by Ghingis Khan
https://ejbron.files.wordpress.com/2019/09/edxkngpxyaad09n.jpg?w=356&h=365
Fake news...

Forbes zegt iets helemaal anders:
"Trump Is Falling Almost 1 Million Jobs Short Vs. Obama"

https://www.forbes.com/sites/chuckjones/2019/07/05/trump-is-falling-almost-1-million-jobs-short-vs-obama/#33e313698caa
--
D.

---
https://www.avg.com
Strandkruier
2019-09-02 09:19:41 UTC
Post by D. Mokraat
Post by Ghingis Khan
[...]
E.J.Bron staat opgenomen in de valse-nieuwssitestabel van Hoax Wiki:
https://sites.google.com/site/dehoaxwijzer/valse-nieuwssites
https://hoax.fandom.com/nl/wiki/E.J._Bron
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-09-02 11:08:33 UTC
Post by Strandkruier
Post by D. Mokraat
Post by Ghingis Khan
[...]
Alles wat recht is zijn hoax wat links is
is steeds de waarheid.

Links gescheten je hebt het geweten dat het stinkt.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-09-02 11:32:45 UTC
Post by Ghingis Khan
Alles wat recht is zijn hoax wat links is
is steeds de waarheid.
Links gescheten je hebt het geweten dat het stinkt.
Dat prentje van u van Obama en Trump was alleszins de waarheid niet. Of 't was
een waarheid met een valse boodschap daarin. Dat is nog erger dan liegen!
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-09-03 12:27:33 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Bewijs maar eens het tegendeel.
USA first.

http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-09-03 13:59:44 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Het tegendeel van wat? Obama was niet verantwoordelijk voor de economische situ-
atie waarin hij moeten vertrekken is. En Trump is nu diegene die er de pluimen
van Obama voor op zijn hoed steekt! Volgens mij is Trump eigenlijk de grootste
stinkaard!
Norbert de strandkruier
BugHunter
2019-09-03 14:08:27 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Dat heb jij heel goed gezien.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Strandkruier
2019-09-03 14:14:26 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Ha? Doet gij weer mee, Buggy? Prachtig!!!
Norbert de strandkruier
BugHunter
2019-09-03 14:57:37 UTC
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Uiteraard, even een geluidje laten horen. :-)
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-09-04 08:54:29 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Obama de moslim die zelfs geen geboortebewijs kon voorleggen.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-09-04 15:26:39 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Hij is christen.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-09-06 12:41:22 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
--
Post by Strandkruier
van Obama voor op zijn hoed steekt! Volgens mij is Trump eigenlijk
de grootste
Post by Strandkruier
stinkaard!
Post by Ghingis Khan
Dat heb jij heel goed gezien.
Obama de moslim die zelfs geen geboortebewijs kon voorleggen.
Hij is christen.
Laat je toch geen blazen wijsmaken.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Ghingis Khan
2019-09-06 12:42:58 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
--
Post by Strandkruier
van Obama voor op zijn hoed steekt! Volgens mij is Trump eigenlijk
de grootste
Post by Strandkruier
stinkaard!
Post by Ghingis Khan
Dat heb jij heel goed gezien.
Obama de moslim die zelfs geen geboortebewijs kon voorleggen.
Hij is christen.
Hij is moslim

https://www.franklinterhorst.nl/Is%20Barack%20Hussein%20Obama%20een%20stiekeme%20moslim.htm
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-09-06 13:26:37 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
--
Post by Strandkruier
van Obama voor op zijn hoed steekt! Volgens mij is Trump eigenlijk
de grootste
Post by Strandkruier
stinkaard!
Post by Ghingis Khan
[...]
..
Obama is christen, maar niet van huis uit. Hij is
gedoopt in de United Church of Christ in 1988.
..
https://nl.wikipedia.org/wiki/Barack_Obama
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-09-06 18:28:44 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
--
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
van Obama voor op zijn hoed steekt! Volgens mij is Trump
eigenlijk >> de grootste
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
stinkaard!
Post by BugHunter
[...]
Obama verdiend de dood, zo staat het geschreven
in de Sharia.

Eens moslim steeds moslim op de dood.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-09-07 10:21:08 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
--
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
van Obama voor op zijn hoed steekt! Volgens mij is Trump
eigenlijk >> de grootste
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
stinkaard!
Post by BugHunter
[...]
Ja! En als 't Vlaams Belang ooit aan 't bewind komt in Vlaanderen zal 't ook zo-
iets zijn, zeker? "Allemaal Vlaams Belang of anders: voor 't executiepeleton!"
't Zou mij niet eens verwonderen!
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-09-09 11:08:20 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
--
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
van Obama voor op zijn hoed steekt! Volgens mij is Trump
eigenlijk >> de grootste
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
stinkaard!
Post by BugHunter
[...]
Is het VB de sharia Norbert.

Dat links al wat Vlaams is wil
vermoorden is niet nieuw, ze mogen
morgen al beginnen met zelfmoord.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-09-09 11:51:12 UTC
Post by Ghingis Khan
Is het VB de sharia Norbert.
Dat links al wat Vlaams is wil
vermoorden is niet nieuw, ze mogen
morgen al beginnen met zelfmoord.
"Vlaams Belang," is dat "Vlaams?" Ik twijfel daaraan. Want, hoe komt het dan dat
jullie zo goed overeenkomen met Le Pen? Die spreekt Frans, is het niet?
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-09-09 14:58:20 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
In Frankrijk spreekt men Frans en in
Spanje Spaans, is niets mis mee

Maar in belziek Frans en de walen leven niet in Franrijk,
daar is wat mis mee.

Het Vlaams Belang is inderdaad Vlaams.
Het is immers Vlaanderen
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-09-09 17:25:32 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
In een deel van Zwitserland wordt er toch ook Frans gesproken en de mensen wo-
nen daar toch ook niet in Frankrijk? Is er daar dan wat mis mee?
Norbert de strandkruier
BugHunter
2019-09-09 17:28:11 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
En waar denkt hij dat er Spaans of Portugees wordt
gesproken buiten Spanje en Portugal?
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-09-10 09:25:45 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Zuid America, door colonisten.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Ghingis Khan
2019-09-10 09:24:54 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Maar dat zijn geen walen
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
D. Mokraat
2019-09-04 16:20:05 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
En Trump is een seniele dwaas die getrouwd is met een immigrant.
D.
Ghingis Khan
2019-09-06 12:43:41 UTC
Post by D. Mokraat
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Heb jij zoveel centen als die seniele dwaas ?
Wat ben jij dan ?
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
D. Mokraat
2019-09-08 12:07:26 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by D. Mokraat
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Dat is wat er nog overblijft van wat hij van zijn papa gekregen heeft.
--
D.

---
https://www.avg.com
D. Mokraat
2019-09-06 07:26:32 UTC
Post by Ghingis Khan
https://ejbron.files.wordpress.com/2019/09/edxkngpxyaad09n.jpg?w=356&h=365
De beste president, die eerst leugens vertelt over de orkaan Dorian, en
vervolgens het weerbericht vervalst om zijn leugens goed te praten.

--
D.

---
https://www.avg.com
Ghingis Khan
2019-09-06 12:44:12 UTC
Post by D. Mokraat
Post by Ghingis Khan
https://ejbron.files.wordpress.com/2019/09/edxkngpxyaad09n.jpg?w=356&h=365
De beste president, die eerst leugens vertelt over de orkaan Dorian, en
vervolgens het weerbericht vervalst om zijn leugens goed te praten.
http://youtu.be/6n7QA0Gr_oQ
Is Trump een weerman ?
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
D. Mokraat
2019-09-10 15:34:20 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by D. Mokraat
Post by Ghingis Khan
[...]
Hij denkt zelf van wel.
D.
Frans Balkon
A la Henri?
Edmund
2019-09-10 15:57:39 UTC
Post by Ghingis Khan
https://ejbron.files.wordpress.com/2019/09/edxkngpxyaad09n.jpg?w=356&h=365
Pas op hoor het ist verboten hier is positiefs over Trump te vertellen.

Edmund
Strandkruier
2019-09-11 07:09:00 UTC
Post by Edmund
Post by Ghingis Khan
https://ejbron.files.wordpress.com/2019/09/edxkngpxyaad09n.jpg?w=356&h=365
Pas op hoor het ist verboten hier is positiefs over Trump te vertellen.
Verboden is het niet echt. Maar ik moet het eerste positieve nog horen!
Norbert de strandkruier
BugHunter
2019-09-11 14:35:47 UTC
Post by Edmund
Post by Ghingis Khan
https://ejbron.files.wordpress.com/2019/09/edxkngpxyaad09n.jpg?w=356&h=365
Pas op hoor het ist verboten hier is positiefs over Trump te vertellen.
Omdat je niet mag liegen.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-09-12 07:57:19 UTC
Post by Edmund
Pas op hoor het ist verboten hier is positiefs over Trump te
vertellen.
Omdat je niet mag liegen.
Een moslim mag liegen.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Het Varken van Danzig
Ik wist niet dat Trump een moslim was.
Ghingis Khan
2019-09-12 11:30:40 UTC
Post by Het Varken van Danzig
Post by Ghingis Khan
Post by Edmund
Pas op hoor het ist verboten hier is positiefs over Trump te
vertellen.
Omdat je niet mag liegen.
Een moslim mag liegen.
Ik wist niet dat Trump een moslim was.
Ik schrijf het anders, een moslim moet liegen.

Staat zo geschreven.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-09-12 08:38:14 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Edmund
Pas op hoor het ist verboten hier is positiefs over Trump te
vertellen.
Omdat je niet mag liegen.
Een moslim mag liegen.
Een moslim telt niet mee.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-09-12 10:12:39 UTC
Post by BugHunter
Pas op hoor het ist verboten hier is positiefs over Trump te >>
vertellen.
Post by BugHunter
Omdat je niet mag liegen.
Een moslim mag liegen.