Wij komen Europa niet binnen zonder papieren, zij wel.
Add Reply
Ghingis Khan
2019-07-25 13:16:26 UTC

Via Twitter “Sven Groter2“
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.volkinnood.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-25 14:26:19 UTC
Post by Ghingis Khan
https://ejbron.files.wordpress.com/2019/07/screenshot_265.png?w=374&h=338
Via Twitter “Sven Groter2“
Wij krijgen geen huis, gratis geld, een Miele, enz
en zij wel.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-25 17:41:10 UTC
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
https://ejbron.files.wordpress.com/2019/07/screenshot_265.png?w=374&h=338
Via Twitter “Sven Groter2“
Wij krijgen geen huis, gratis geld, een Miele, enz
en zij wel.
Eigen schuld, dank maar het andere (NL)Volk.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-25 18:19:05 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
Eigen schuld? Als het aan mij had gelegen waren ze
er niet eens geweest. Hooguit echte vluchtelingen
die na afloop weer terug gaan.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
D. Mokraat
2019-08-01 18:44:12 UTC
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
https://ejbron.files.wordpress.com/2019/07/screenshot_265.png?w=374&h=338
Via Twitter “Sven Groter2“
Wij krijgen geen huis, gratis geld, een Miele, enz
en zij wel.
Laat je niets wijsmaken.
Zij krijgen juist hetzelfde als wat iemand van hier krijgt van het OCMW.

Het enige wat ze meer krijgen is een inburgeringscursus.
Maar jij hebt waarschijnlijk liever dat ze niet inburgeren.
--
D.

---
https://www.avg.com
BugHunter
2019-08-01 18:45:27 UTC
Post by D. Mokraat
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
Zij hebben geen recht om te krijgen. Ik heb liever
dat ze terug gaan. Evt. zodra het kan.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-08-02 07:23:31 UTC
Post by D. Mokraat
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
Heeft het OCMW huurhuizen ter beschikking?
Betalen water, electriciteit, TV, et etc
maw, ze leven op onze rug.

Inburgeren ? Moslims die inburgeren ?

Barbaren ?
Koppensnellers ?
Mensen voor aankomende treinen werpen ?

Dat allemaal betaald door het OCMW met uw en mijn geld.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org