Reizigers zonder bagage
PauL
2019-07-19 02:25:57 UTC
Bij deze topic zou je meteen denken aan problemen met
de bagage-afhandeling op een luchthaven maar het
betreft hier een uitspraak van Herman De Croo, die de "partijverruimers"
bij Open VLD ooit bestempelde als "reizigers zonder bagage".
Het gaat dus over geïnfiltreerde sossen ;-)

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/07/18/liberale-soloslim-in-brussel-legt-kloof-bloot-binnen-open-vld/

Zoals ik woensdag tegen Norbert al zei: sexy Gwendolyn
gaat nog veel scheten laten en voor de verdere regeringsvorming(en)
ziet het er ook niet goed uit. BDW kan op Vlaams niveau
evengoed met de sossen zelf een regeerakkoord sluiten
dan met die bleekblauwe zonder bagage.
Strandkruier
2019-07-19 06:44:22 UTC
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/07/19/tobback-de-ochtend/
Norbert de strandkruier
PauL
2019-07-19 22:50:48 UTC
Post by Strandkruier
Post by PauL
[...]
Waarom SP.A toch nog in de Vlaamse regering kan “sukkelen”

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190719_04518044

“Bruno ziet graag complottheorieën”