Hebben jullie dit al meegemaakt?
Strandkruier
2019-07-15 08:47:04 UTC
Nu eventjes iets dat niet per se politiek is maar wel praktisch:
https://www.gva.be/cnt/dmf20190715_04510739/mysterie-in-maaseik-auto-s-starten-niet-en-garagepoorten-blokkeren
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190715_04510655/mysterie-in-maaseik-auto-s-starten-niet-en-garagepoorten-blokkeren
Hebben jullie al eens zoiets meegemaakt?
Nou, ik wel! Ik was naar de dinsdagmarkt gegaan in Sas-van-Gent en mijn auto
stond geparkeerd op het "Pleintje," in dezelfde gemeente, niet ver van de markt.
Toen ik terugkwam met mijn vis, die ik op de markt gekocht had, wilde ik mijn
auto openen, draadloos, met mijn sleutel. En dat lukte niet!!! Toen nam ik mijn
reservesleutel en dat lukte evenmin. Ik kon het gewone deurslot nog wel gebruiken
maar toch kon ik mijn achterdeur nog niet openkrijgen!
De oplossing? Wel, heel eenvoudig. Daar stond net een camion van de reinigings-
diensten, die bezig was om afvalcontainers in zijn camion te lossen met behulp
van een draagbare zender. De chauffeur zag dat ik moeilijkheden had met mijn auto
en hij kwam naar me toe en hij zei tegen mij dat ik gewoon maar even moest wach-
ten tot hij klaar was met zijn werkzaamheden. Het was gewoon zijn zender die het
signaal van mijn autosleutel vervormde zodat het niet meer werkzaam was voor mijn
auto. En zo was het ook: toen hij zijn laatste container geledigd had en zijn
zender stil legde kon ik weer alles met mijn autosleutel doen wat ik wilde. Ge-
heel hersteld, dus.
Dus, die zendmast, daar in Maaseik, zal er zeker voor iets tussen gezeten hebben!
Norbert de strandkruier
Hein met de zeis
2019-07-15 09:41:11 UTC
Post by Strandkruier
[...]
het geleuter van een seniele oude baas interesseert niemand

BugHunter
2019-07-15 09:41:58 UTC
Post by Hein met de zeis
Post by Strandkruier
[...]
Is geen geleuter Hein en dat weet jij best. En wie
er van jullie het meest seniel is....?
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Hein met de zeis
2019-07-15 10:03:26 UTC
Post by Strandkruier
--
Norbert de strandkruier
   het geleuter van een seniele oude baas interesseert niemand
Is geen geleuter Hein en dat weet jij best. En wie
er van jullie het meest seniel is....?
gossie toch bug verdedigt zijn vriendje

BugHunter
2019-07-15 10:06:15 UTC
Post by Hein met de zeis
Post by Strandkruier
--
[...]
Het gaat niet over 'vriendje' maar over gezond
verstand. Jouw aantijging raakt kant noch wal.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
PauL
2019-07-15 19:54:41 UTC
Post by Strandkruier
[...]
Ja natuurlijk maar *de* vraag is:
Hoe los je het op met een permanente zendmast?
Strandkruier
2019-07-16 06:25:40 UTC
https://www.hln.be/in-de-buurt/maaseik/garagepoorten-weigeren-dienst-en-auto-s-starten-niet-zendmast-in-maaseik-blijkt-boosdoener~a1625d77/
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-07-16 08:01:56 UTC
Post by PauL
Post by Strandkruier
[...]
En niemand vraagt zich af wat zo een performante zendmast doet aan
de gezondheid van de mensen.

Een kerncentrale straalt minder uit.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-07-16 10:23:58 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by PauL
Post by Strandkruier
[...]
Ik herinner me nog van op school dat in de tijd, toen de grote zendmasten er nog
stonden van de nationale omroepen er tot op honderd meter in de omtrek ervan
geen gras wilde groeien. Of het waar is wat de man zei weet ik niet.
Post by Ghingis Khan
Een kerncentrale straalt minder uit.
Ja! Maar, als ze per ongeluk in melt-down gaat dan straalt ze zoveel uit dat de
helft van heel Vlaanderen voor tientallen jaren, misschien zelfs meer, onbewoon-
baar wordt. Dat hebben we wel gezien na Chernobyl. En als dat gebeurt kunt ge
fluiten naar een schadevergoeding door de brandverzekering. Want die dekken dat
niet (kijk maar in uw contract).
Neen, ik ben niet meer voor kernsplitsing. Chernobyl heeft -volgen mij- bewezen
dat kleine onvoorzienigheden in het ontwerp tot rampen kunnen leiden van kolos-
sale omvang. En, ofschoon het erop lijkt dat we met kerncentrales al veel erva-
ring hebben vertrouw ik de moderne ingenieurs niet erg. Waarom niet? Omdat die
niet dezelfde ervaring ervan hebben in de opbouw van kerncentrales. Voor mij is
het zo dat die alles opnieuw moeten doen en het is net dàt wat ik niet meer ver-
trouw. Welke steek hebben de ontwerpers van Chernobyl laten vallen? Weet iemand
dat?
Norbert de strandkruier
BugHunter
2019-07-16 12:00:02 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
[...]
Greenpeace schat dat er in totaal 100.000 tot
400.000 mensen kunnen sterven aan gezondheids-
problemen die direct verband houden met het
ongeluk in Tsjernobyl.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-16 13:14:06 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
[...]
Ongeluk ?
Menselijke fout bedoel je.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-16 14:32:10 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
[...]
Dat is hetzelfde.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-17 09:07:06 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
trouw. Welke steek hebben de ontwerpers van Chernobyl laten vallen?
Weet iemand
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
dat?
Post by Ghingis Khan
[...]
Nee, dat is niet hetzelfde.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-17 13:48:42 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
trouw. Welke steek hebben de ontwerpers van Chernobyl laten vallen?
Weet iemand
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
dat?
Post by Ghingis Khan
[...]
Niet perse, maar in verreweg de meesta gevallen
wel.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-17 18:16:39 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
trouw. Welke steek hebben de ontwerpers van Chernobyl laten
vallen? >> Weet iemand
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
dat?
Post by BugHunter
Dat is hetzelfde.
Nee, dat is niet hetzelfde.
Niet perse, maar in verreweg de meesta gevallen
wel.
Meestal menselijke fout
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-07-16 13:33:25 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
[...]
Inderdaad, Buggy! Maar het is dat niet alleen! Als de brandverzekeringsmaat-
schappijen al weigeren om uw huis en eigendommen te verzekeren tegen nucleaire
ongevallen dan is dat voor mij al een voorteken dat deze firma's al langer dan
vandaag weten dat er met die kerncentrales van het huidige type "stront aan de
knikker" is. Waarom denken mensen, die in de buurt van kerncentrales wonen, daar
eens niet ernstig over na? Daarom is het van mij al lang: weg met die oude cen-
trales! Er moet iets nieuws komen dat veiliger is. Maar dat schijnt nog niet ie-
dereen te begrijpen!
Norbert de strandkruier
BugHunter
2019-07-16 14:34:19 UTC
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
[...]
Ze krijgen ook niet voor niks jodiumtabletten.
Nederland maakt plannen voor een nieuwe centrale,
als compensatie voor het afsluiten van het gas in
Groningen. Het lijkt mij beter om door te gaan met
de gaswinning, en alle mensen die schade aan hun
huis hebben, schadeloos te stellen.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Strandkruier
2019-07-16 17:25:39 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
[...]
Natuurlijk! En dat komt niet omdat mijn huis het dichtst bij een Belgische kern-
centrale (Doel) staat maar nog veel dichter bij een Nederlandse (Borssele). De
afstand van mijn huis tot Borssele is slechts 25 km (in vogelvlucht). De afstand
tot Doel is 40 km. (Ik krijg thuis ook gratis jodiumtabletten).
Wat betreft Groningen, daar hebt ge gelijk in, Buggy! De Nederlandse gaswinning
is jarenlang goed geweest om de Nederlandse betalingsbalans in evenwicht te hou-
den. Maar, wat hebben de Groningers er tenslotte zelf aan gehad? Ik vind het
niet meer dan normaal dat de Nederlandse Staat nu opdraait voor de schade die
deze aangericht heeft aan de huizen in de provincie.
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-07-17 09:26:29 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
[...]
Een gas centrale met Russisch gas?
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-17 13:50:14 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
[...]
Met Grunnings gas.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-17 18:17:58 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
trales! Er moet iets nieuws komen dat veiliger is. Maar dat schijnt
nog niet ie-
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
dereen te begrijpen!
Post by BugHunter
[...]
Is het probleem gewoon verleggen.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-17 18:42:03 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
trales! Er moet iets nieuws komen dat veiliger is. Maar dat schijnt
nog niet ie-
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
dereen te begrijpen!
Post by BugHunter
[...]
Het probleem vd aardbevingen? Bestand ertegen
bouwen en bestaande woningen aanpassen. En weer
volop gas winnen.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-18 07:56:11 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
trales! Er moet iets nieuws komen dat veiliger is. Maar dat
schijnt >> nog niet ie-
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
dereen te begrijpen!
Post by BugHunter
Met Grunnings gas.
Is het probleem gewoon verleggen.
Het probleem vd aardbevingen? Bestand ertegen
bouwen en bestaande woningen aanpassen. En weer
volop gas winnen.
Wie gaat dat betalen, wie heeft zoveel geld, wie
heeft zoveel ping ping ping, wie heeft zoveel geld.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-18 12:11:06 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
trales! Er moet iets nieuws komen dat veiliger is. Maar dat
schijnt >> nog niet ie-
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
dereen te begrijpen!
Post by BugHunter
[...]
Dat kan makkelijk van de gasopbrengsten. Wat denk
je dat het kost om de gaskraan dichter te draaien?
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-18 14:00:58 UTC
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
trales! Er moet iets nieuws komen dat veiliger is. Maar dat
schijnt >> nog niet ie-
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
dereen te begrijpen!
Post by BugHunter
[...]
De gas opbrengst gaan naar de staatskas, zo is het nu
en zo zal het blijven.

De gas baronnen blijven dezelfde.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-18 14:27:27 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
trales! Er moet iets nieuws komen dat veiliger is. Maar dat
schijnt >> nog niet ie-
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
dereen te begrijpen!
Post by BugHunter
[...]
Maar om de lieve vrede zal de staat de
slachtoffers wel moeten compenseren. En terecht.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-18 17:49:23 UTC
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
knikker" is. Waarom denken mensen, die in de buurt van >>
kerncentrales wonen, daar
weg >> >> met >> die oude cen-
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
trales! Er moet iets nieuws komen dat veiliger is. Maar
dat >> >> schijnt >> nog niet ie-
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
dereen te begrijpen!
Post by BugHunter
[...]
Afwachten, maar naar mijn mening is het niet voor morgen
of volgende week.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-18 18:29:04 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
trales! Er moet iets nieuws komen dat veiliger is. Maar
dat >> >> schijnt >> nog niet ie-
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
dereen te begrijpen!
Post by BugHunter
[...]
Beter dan de gaswinning in Groningen te stoppen,
wie geeft de garantie dat de aardbevingen dan ook
zullen stoppen. Plus dat we dan duur Russisch (of
zo) gas moeten kopen. Nee, beter is om de
aardbevingschades te repareren en te bouwen op een
manier dat ze ertegen kunnen, en de winning door
te laten gaan.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-17 09:10:17 UTC
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
[...]
Veel mensen weten dat, ook de stroom baronnen.

Het nucleaire zal tot op de laatste druppel
uitgemolken worden, dat staat vast.

De winst moet blijven lopen.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-17 13:47:40 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
[...]
Ja en daar komen brokken van.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-17 18:15:48 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
Post by Strandkruier
trales! Er moet iets nieuws komen dat veiliger is. Maar dat schijnt
nog niet ie-
Post by Strandkruier
dereen te begrijpen!
--
Norbert de strandkruier
Post by BugHunter
Veel mensen weten dat, ook de stroom baronnen.
Het nucleaire zal tot op de laatste druppel
uitgemolken worden, dat staat vast.
De winst moet blijven lopen.
Ja en daar komen brokken van.
Dat is ook mijn mening.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Ghingis Khan
2019-07-16 13:13:15 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
[...]
DE ontwerpers hebben geen steken laten vallen,
het was het personeel welke een test doorvoerde
het einde van hun mislukte test vas het gevolg van een gesmolten kern.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-07-16 14:24:21 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
[...]
Dan heeft het personeel een steek laten vallen, hé, Dzjies? Da's even erg, hé?
Hoe gaat gij dan voorkomen dat het personeel van onze kerncentrales in de toe-
komst dergelijke steken laat vallen? Als dat niet in het systeem ingebakken zit
dan hebben we d'r in de nabije toekomst misschien ook van, hé? We mogen dat niet
riskeren, is het niet?
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-07-17 09:29:00 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
[...]
Missen is menselijk Norbert, Nucleair is natuurlijk
een ramp met veel slachtoffers en dat voor tientallen jaren.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Ghingis Khan
2019-07-16 08:02:29 UTC
Post by PauL
Post by Strandkruier
[...]
8 gaten 8x C4 1x boem.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
PauL
2019-07-16 10:27:51 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by PauL
Post by Strandkruier
[...]
Eerst Norbert zijnen auto laten wegtakelen anders
krijgt hij zijn deur nooit niet meer open :-)