Ook het 6e schip met klimaatstrijders komt vast te zitten in mysterieuze witte substantie
Ghingis Khan
2019-09-12 10:07:15 UTC
Ook het 6e schip met klimaatstrijders komt vast te zitten in mysterieuze
witte substantie

Wars van iedere feiten of zelfs maar de wil om die onder ogen te zien
ging er onlangs wéér een schip vol ideologische ‘klimaatstrijders’ naar
de Noordpool om te bewijzen dat die echt aan het smelten is. Ook deze
zesde ‘ship of fools’ missie mislukte echter totaal; de MS Malmö kwam
namelijk op 3 september bij de Svalbard Archipel tussen Noorwegen en de
Noordpool –net als vijf eerdere schepen- vast te zitten in een
mysterieuze harde witte substantie die er volgens de extremisten niet
meer behoorde te zijn: ijs. De ‘klimaatstrijders’ moesten per helikopter
worden geëvacueerd.

Verslaggever Erofey Schkvarkin kon er de humor wel van inzien: ‘Er is
iets helemaal mis met het ijs op de Noordpool. In plaats van te smelten,
zoals de VN en het IPCC hebben bevolen, heeft het ijs het schip met
klimaatstrijders veroverd.’

Woehahahahahahahaha snel 112 bellen, wegens de plotse buikpijn.

(Van het lachen)
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-09-12 11:26:20 UTC
Post by Ghingis Khan
[...]
Waar hebt gij die berichtgeving gevonden, Dzjies? Hier:
https://maritimebulletin.net/2019/09/04/ship-with-climate-change-warriors-caught-in-ice-warriors-evacuated/
??
Als ik mij op de foto's mag betrouwen die daar te zien zijn dan bevond dat
schip zich wel in "smeltend ijs" en niet in volledig vervroren vast pakijs.
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-09-12 16:20:34 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Er staat in ICE

En er waren er 5 voordien al die vastzaten.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-09-12 17:17:58 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Dat kan best, Dzjies. Maar "vast zitten in het ijs" betekent niet altijd dat
een schip niet vrij ronddrijft, hoor! Het kan gewoon betekenen dat het op een
gegeven ogenblik niet verder kan varen in het losliggend smeltijs omdat door
de grote hoeveelheid ijsdeeltjes die rond het schip liggen de zeewaterfilters
geblokkeerd kunnen raken. Want het zeewatercircuit is continu nodig om de motor
van de scheepsmotor te helpen koelen. *Ik* zie nog altijd een groot verschil
tussen een massieve ijsvlakte en een zone van smeltend drijfijs. Ik geloof niet
zomaar meteen alles wat ze ons daar wijs maken op die pagina van maritimebul-
letin.
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-09-12 18:45:22 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Losliggend smeltijs, er mocht geen ijs zijn, ook geen
losliggend.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-09-12 20:47:35 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Dzjies, wat ik daar zie op de foto's van maritimebulletin.net is dat dat schip
in drijfijs ligt. Nu heeft jong drijfijs de neiging om in zware stormen zich
verder uit te spreiden dan normaal. Dàt kan de reden zijn waarom er nu ijs ligt
op plaatsen waar het niet verwacht werd en ook waarom die bootjes zich daar in
vastgelopen hebben. En van zware cyclonen hebben we de laatste jaren er wel
verscheidene cadeau gekregen, dacht ik (herinner u dié van maart j.l.)? Dat doet
niets af van het feit dat al vele jaren opgemerkt wordt dat er meer en meer
ijsvrij land bijkomt, zowel in Alaska, Canada en ook op Spitsbergen. Dat gaat
ook zomaar niet vanzelf, hé?
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-09-13 11:03:23 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Dus het ijs was niet gesmolten zoals ze dachten.

Onderzoek 0 dus.

Die climaat narren vinden altijd iets om hun gelijk te bewijzen.

De natuur is God, en die narren gaan er niets aan veranderen.

(Buiten hun zakken vullen)
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-09-13 11:14:35 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Die anti-klimaatnarren ook!
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-09-13 11:32:19 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Fout, die hebben satelliet bewijzen met hopen.

Zij hebben het wit op zwart en als het moet ook in
16.000.000 kleuren.

De anderen hebben niets, veel bla bla bla en geld uit onze
zakken slaan.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-09-13 11:54:02 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Zijn die satellieten dan van hen? Ik twijfel daar aan!
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-09-13 12:51:59 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Die narren hebben niets, de andere, NASA hebben satellieten
bij de vleet.

Bijna elk land buiten de derde wereld heeft er een paar
rond de aarde draaien.

https://www.nasa.gov/
--
Ghingis Khan