burgemeester steunt vlaamse marocs en haat geert wilders
Hein met de zeis
2019-07-05 17:25:21 UTC
https://twitter.com/geertwilderspvv

Ook wat moois. Wil de heer Wilders eens een keer een gebaar naar de
geplaagde mensen in zwembaden maken, MAG het weer niet van de lokale
burgemeester. Volgens Jan Lonink (FOTO) is er helemaal niets aan de
hand, zijn alle jongeren in het zwembad helegaar niet Belgisch, en is
het zwembad van Terneuzen ECHT NIET IN HET NIEUWS geweest de afgelopen
tijd. Enfin, Terneuzenaren, jullie zullen het zonder Wilders in rood
Baywatch-badpak moeten doen. Gelukkig hebben de getreiterde en bepotelde
Terneuzianen de GeenStijl Zwembad Survival Guide nog.
Sterkte daaro dit weekend.

https://www.geenstijl.nl/5148374/zomer-2019-zwembad-survival-guide/

Strandkruier
2019-07-05 20:43:18 UTC
Post by Hein met de zeis
[...]
Wilders heeft niets in de pap te brokken in Terneuzen! De burgemeester is daar
baas!
Norbert de strandkruier
Hein met de zeis
2019-07-06 09:34:03 UTC
Post by Strandkruier
Post by Hein met de zeis
[...]
geert kan te allen tijde een bezoek aan het zwembad brengen, geen rooie
bm kan hem legaal tegenhouden

Strandkruier
2019-07-06 10:16:53 UTC
Post by Hein met de zeis
Post by Strandkruier
Post by Hein met de zeis
[...]
Dat weet ik nog zo niet! Terneuzen is Koewacht niet, hé? En nog minder Beveren!
Als de burgemeester van Terneuzen zegt dat er geen moeilijkheden zijn in het
zwembad van Terneuzen zelf wat komt Wilders daar dan doen? Gaat hij daar komen
zwemmen? Daar zou ik wel graag eens foto's van te zien krijgen! Wilders in zwem-
broek!.. Awel-awel!..
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-07-06 11:07:37 UTC
Post by Strandkruier
Post by Hein met de zeis
Post by Strandkruier
Post by Hein met de zeis
[...]
Als de zwemmers (niet bruinen) klagen van overlast,
dan zeg ik dat die burgemeester
een grote leugenaar en bedrieger is,
afzetten die vent.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-07-06 12:27:57 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Hein met de zeis
Post by Strandkruier
Post by Hein met de zeis
[...]
Ik geloof dat niet, dat die burgemeester van Terneuzen een leugenaar en een be-
drieger is, Dzjies! Ik geloof eerder dat er daar van een mug weer een olifant
gemaakt is.
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-07-06 13:32:24 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Hein met de zeis
Post by Strandkruier
Post by Hein met de zeis
[...]
Vraag het aan de badgasten, daar is de waarheid te horen,
niet bij een politieker.

Al werd er maar één meisje lastig gevallen,
met de knuppel erop.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org