Klimaat gezever en gezever en gezever.
Ghingis Khan
2019-07-21 16:18:58 UTC
Als het van links afhangt tot het einde der tijden
klimaat gezever.

Bestudeer maar eens wat er staat bij

https://ejbron.wordpress.com/2019/07/21/klimaat-gezever/#more-217048

over het klimaat gezever.

Nagels met moslim koppen, en meppen maar.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-21 17:43:33 UTC
Post by Ghingis Khan
[...]
Voor elke site met zg argumenten is er wel een met
tegenargumenten.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Strandkruier
2019-07-21 19:27:52 UTC
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
E.J.bron staat al langer dan vandaag bekend als een "zever-site," Buggy!
https://hoax.fandom.com/nl/wiki/E.J._Bron
Norbert de strandkruier
BugHunter
2019-07-21 20:04:37 UTC
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
Mijn geheugen zegt mij dat E.J.Bron een schrijver
is/was van elektronica-boeken, zenders dacht ik.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-22 12:20:36 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
Maa Buggy toch, alles wat rechts is en bewezen de waarheid
te zijn is Hoax.

Het stopword van de linksen, ze zijn immers te dom
om te helpen donderen.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-22 21:21:04 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
Interessante blog, maar mijn geheugen zegt me dat
het een schrijver van electronische boeken was.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-23 07:59:00 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
[...]
Kan juist zijn, maar dit doet hier niets terzake.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Ghingis Khan
2019-07-21 19:52:58 UTC
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
Door: “Henk V.” Norbert, je zit er naast.

Wiki is een hoax.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-07-21 20:37:46 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
Mijn zoekmachine zegt dat nergens op de pagina, die ik opgegeven heb, het begrip
"Henk V." verschijnt, Dzjies!
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-07-22 11:19:55 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
Dan zit je verkeerd.

https://ejbron.wordpress.com/2019/07/21/klimaat-gezever/#more-217048

Gans vanonder.

En de txt begint als volgt

Wie had kunnen denken dat een niet al te briljante, links en islamitisch
georiënteerde Amerikaanse president het voor elkaar zou krijgen dat na
zijn presidentschap twee thema’s die hij had aangesneden zo’n grote
invloed zouden hebben op het linkse denken in de westerse wereld? Barack
Obama voerde een twijfelachtig buitenlandse politiek. Hij verzwakte het
Amerikaanse leger, remde Israël af toen dat land zich afdoende wilde
teweerstellen tegen de steeds agressiever wordende buitenlandse politiek
van Iran en hij faciliteerde zelfs de bouw van kernreactoren van dat
land, nadat die hem de verzekering had gegeven dat deze een vreedzaam
doel dienden en hij liet tegen het einde van zijn ambtstermijn het
Midden-Oosten instabieler achter dan het was bij zijn ambtsaanvaarding.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-07-22 12:05:43 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
Dat speelt geen rol, Dzjies. Gisteren was mijn zoekmachine in Firefox niet in
staat om de term "Henk V." terug te vinden in het door u voorgestelde artikel.
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-07-22 12:18:39 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
Dan moet je leren Firefox te gebruiken zoals voorgeschreven.

Wie zou er een deel van zijn naam onder een artikel zetten ?

Henk V bvb
en wie hem kent weet waarvoor die V staat.

Verstraeten bvb.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-07-22 12:42:20 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
Dzjies, al loopt de rechtse leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt ze wel!
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-07-22 17:22:43 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
Juist, maar je mag geen sos zijn.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Ghingis Khan
2019-07-21 19:50:43 UTC
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
Tegen argumenten tegen de NASA ?

Je bedoelt een linkse site waar de leugen
het snelst loopt ?

Vergeet ook niet, de waarheid achterhaalt ze wel.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-21 20:09:15 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
De waarheid is een schaars goed vandaag de dag,
En dat is waarheid.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Strandkruier
2019-07-21 20:32:17 UTC
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
Héhéhé! :-) Waar hebt gij dàt opgeraapt, Buggy? Inderdaad: goed gezien! :-)
Norbert de strandkruier
BugHunter
2019-07-22 07:27:42 UTC
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
Uit m'n mouw geschud.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-22 12:22:23 UTC
Post by Strandkruier
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
He he, de linksen hebben hun eigen waarheid, de rest is hoax.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Ghingis Khan
2019-07-22 12:21:34 UTC
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
[...]
Juist, dat is dan ook nagels met koppen slaan.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-22 21:24:08 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
[...]
Ik koester de waarheid, ze wordt steeds zeldzamer.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-23 08:00:10 UTC
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
De waarheid is een schaars goed vandaag de dag,
En dat is waarheid.
Juist, dat is dan ook nagels met koppen slaan.
Ik koester de waarheid, ze wordt steeds zeldzamer.
Laat je niets wijsmaken, bescherm de waarheid en niets anders
dan de waarheid.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-23 12:36:56 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
[...]
Hoeveel waarheden zijn er eigenlijk?
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-23 17:50:24 UTC
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Ik koester de waarheid, ze wordt steeds zeldzamer.
Laat je niets wijsmaken, bescherm de waarheid en niets anders
dan de waarheid.
Hoeveel waarheden zijn er eigenlijk?
Hangt ervan af hoe de vraag luid.

Maar er kan maar één waarheid zijn.

Ik weet het, het is een probleem.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-23 18:43:24 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
[...]
Er zijn zoveel waarheden die haaks op elkaar staan
en ik denk dat er ruim 7 miljard waarheden bestaan
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-23 19:57:49 UTC
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
[...]
Als je het zo beziet, elk zijn mening, elk zijn oorlog.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org