De klimaatopwarming: zorgt de natuur zelf voor een oplossing?
Strandkruier
2019-07-20 16:39:20 UTC
Als ik thuis (ik woon op den buiten) rondom me heen kijk dan merk ik dat haast
alle houtgewas dat ik tegenkom (bomen, struiken, hagen, etc.) deze zomer zeer
snel aan het groeien zijn! Ik heb een haag met paplaurieren, die ik deze winter
gesnoeid heb, en het ziet er naartoe uit dat ik nu al mag herbeginnen! Nooit zo-
iets eerder gezien. Hetzelfde geldt voor mijn seringen en de wilgen aan het ein-
de van mijn boomgaard verbergen nu helemaal de windmolens die 2 km verder staan!
Ik vind dat wel allemaal heel uitzonderlijk! Het lijkt er haast op dat de natuur
zich nu zelf aan het haasten is om met meer groen het klimaat af te gaan koelen.
Wie daar 'n ander gedacht over heeft mag het hier zeggen!
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-07-20 18:21:35 UTC
Post by Strandkruier
[...]
De aarde zonder CO2 in de atmosfeer is een dorre
uitgestorven planeet waar niets nog groeit.

Een voorbeeld is bvb onze maan.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-20 18:37:17 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
[...]
De aarde zonder water ook. Maar in 1953 hadden ze
toch graag heel wat minder water. En de komende
tijd zal dat vaker voorkomen.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-21 12:08:41 UTC
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
[...]
Dat is de natuur, soms teveel soms te weinig.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2019-07-21 13:51:46 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
[...]
De laatste decennia komt dat wel verdacht vaak
voor.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2019-07-21 16:04:18 UTC
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Strandkruier
[...]
De natuur kan niemand van ons regelen.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-07-21 16:37:38 UTC
Post by Ghingis Khan
De natuur kan niemand van ons regelen.
Ik heb al veel 'natuur' zien verdwijnen, Dzjies. En dat kwam niet door het kli-
maat, zulle, maar door de mens! Ik loop hier ook al 66 jaar rond, waarvan 65 jaar
op dezelfde plaats en ik heb genoeg gezien om te weten waar ik over praat!
Norbert de strandkruier
Ghingis Khan
2019-07-21 17:20:22 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Kapot maken valt bij mij niet onder *regelen* Norbert.

Regelen doet men om iets beter te maken, niet
om het naar de verdoemenis te helpen.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2019-07-21 17:41:03 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Awel, dan is er heel wat dat de laatste 60 jaar niet 'geregeld' is geweest. En
dat kwam niet door de linkse sossen, zulle, maar door de rechtse boeren. Ge
moet ze mij niet leren kennen.
Norbert de strandkruier
BugHunter
2019-07-21 17:41:48 UTC
[...]